۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: آشوب‌هاي بعد از انتخابات و حوادث روز عاشورا نتيجه القا و تفكرات روزنامه‌ها‌ي دوم خرد

24 بهمن- فارس-

24 بهمن- فارس- مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: آشوب‌هاي بعد از انتخابات و حوادث روز عاشورا نتيجه القا و تفكرات روزنامه‌ها‌ي دوم خردادي در گذشته بود. سردار يدالله جواني در حاشيه سفر به خميني شهر در گفتگو با خبرنگار فارس در خميني‌شهر افزود: در زمان دوم خرداد به صراحت روزنامه‌هاي دوم خردادي نوشتند كه عاشورا يك خشونت است و با مقابله خود سبب شدند جوانان به انحراف كشيده شوند.
وي اظهار داشت: آنها با معرفي فرهنگ خشونت به جاي فرهنگ شهادت، قصد هدف قرار دادن حماسه عاشورا را داشتند و اين نقطه آغازين جنگ نرم دشمن بود.
مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: امروز مير‌حسين موسوي با توجه به اينكه خود را از پيروان خط امام و رهبري مي‌داند و اتاق فكرش در خارج از كشور است اما باز هم خود را ابوذر زمان معرفي مي‌كند.
وي افزود: اتاق فكر موسوي افرادي شناخته شده هستند كه مسائل مهم مذهبي ما را يعني وحي بر پيامبر، مهدويت را انكار مي‌كنند و سخن از جدايي دين از سياست مي‌زنند.
جواني، عبد‌الكريم سروش، عطا‌الله مهاجراني، اكبر گنجي و ‌علي بازرگان را افراد اتاق فكر مير‌حسين موسوي در خارج از كشور دانست و اظهار داشت: امروز مردم ما بايد بصيرت داشته باشند و با بصيرت خود و شناخت خود جنگ نرم دشمن را بشناسند.
وي تصريح كرد: در دهه چهارم انقلاب سه جريان فتنه در مقابل نظام و انقلاب ايستادند و جبهه كشور‌هاي غربي، جريان منافقان و جريان سوم ريزش‌هاي انقلاب هستند كه سال‌ها در نظام مسئوليت داشته‌اند.
مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اين ريزش‌ها را حاصل فاصله‌گيري از آرمان‌هاي انقلاب دانست و افزود: علت ريزش برخي از افراد در انقلاب مانند ريزش برخي از اصحاب پيامبر اكرم (ص) در صدر اسلام است كه دنيا‌طلبي منشا تمام آنها بوده است.
وي تنها راه برخورد با فتنه را روشنگري و شفاف‌سازي دانست و اظهار داشت: به دليل وجود مديريت جنگ نرم و فتنه در خارج از كشور تنها راه برخورد با فتنه روشنگري و شفاف‌سازي است نه برخورد فيزيكي و دستگيري تعدادي از فريب‌خوردگان اين جريان چرا كه برخورد فزيكي جوابگو نخواهد بود.
جواني تصريح كرد: مردم و مسئولان بايد حساب فتنه‌گران و ظلم‌كنندگان به نظام را از راي‌دهندگان به مير‌‌حسين جدا كنند و بايد با اطلاع‌رساني موجب آگاه‌سازي راي‌دهندگان شوند.
وي افزود: جمعيت زيادي از مردم با توجه به سابقه مديريتي مير‌حسين موسوي در زمان جنگ و حضرت امام (ره) به وي راي دادند كه علت آن نداشتن شناخت كافي از مير‌حسين موسوي است.
مسئول اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به بصيرت، آگاهي، هوشياري، نظارت و مراقبت عمومي اظهار داشت: بايد جريانات در روز عاشورا به وجود مي‌آمد تا تعداد بسياري از مردم و خواص بيدار شوند و فتنه و جنگ مردم را شناساي كنند و بدانند كه كروبي و موسوي آنچه ادعا مي‌كنند، نيستند.
وي تصريح كرد: بيش از 100 مركز مطالعاتي بر روي نظام ما كار مي‌كند و به دنبال آن هستند تا به انقلاب و شيعه ضربه بزنند چرا كه امروزه دشمنان ما عاشورا و مهدويت ما را نشانه گرفته‌اند و در زمان فتنه تشخيص مشكل است و شناخت حق و باطل از يكديگر به آساني انجام نمي‌گيرد.
جواني با اشاره به سخناني از مقام معظم رهبري در مورد مسئولان و دولتمردان افزود: مير‌حسين موسوي در زمان جنگ نخست وزير بود اما در حال حاضر براي كسب راي دست به دامان منتظري مي‌شود و مردم بدانند كه رنگ سبز، شعار تقلب، شعار‌هاي انحرافي و ضد نظام از نشانه‌هاي جنگ نرم در انتخابات است.

هیچ نظری موجود نیست: