۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

جزئیات بیشتر از عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان

نماینده ی زاهدان: تا به حال از کشته شدن ۲۰ نفر از فرماندهان سپاه به ما خبر داده اند

نماینده زاهدان با بیان اینکه صبح فردا به سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد گفت: تاکنون از شهادت ۲۰ نفر از فرماندهان سپاه به ما خبر داده‌اند.
حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه از جزئیات حادثه تروریستی صبح امروز اطلاعات دقیقی ندارد افزود: تاکنون به ما گفته‌اند که حدود ۲۰ نفر از فرماندهان سپاه شهید شده‌اند اما از آمار دقیق کشته‌شدگان عشایر در این جلسه اطلاعی ندارم.
شهریاری در پاسخ به اینکه چرا همین امروز به زاهدان نمی‌روید گفت: متاسفانه سیستان و بلوچستان تنها یک سفر هوایی در ساعت ۱۰:٣۰ دقیقه صبح دارد از این رو امکان سفر به زاهدان تا فردا ممکن نیست.
وی در عین حال از عزیمت مسوولان امنیتی و سپاه پاسداران به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: شنیده‌ام که سردار جعفری و برخی دیگر از مسوولان سپاه شخصا به سیستان و بلوچستان رفته‌اند تا ابعاد این مساله را بررسی کنند.
شهریاری از سردار شوشتری به عنوان یکی از فرماندهان توانمند سپاه یاد کرد که هم فرمانده سپاه استان و فرمانده سپاه شرق کشور بوده است و در همین حال فرماندهی سپاه ایرانشهر، منطقه سرباز و تیپ امیرالمومنین را نیز برعهده داشته است.

هیچ نظری موجود نیست: