۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

دزدی کلان نوری زاد رئيس دانشگاه علوم پزشکی دستمزدهای پرداخت نشده پرستاران کرمانشاه

بنا به خبر دريافتى٬ بدليل مشاجراتى که اخيرا بين نوری زاد رئيس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همدستانش به دليل اختلافات مالی با او برسر سهم بيشتر در زمينه اختلاس و بالا کشيدن دستمزدهای پرداخت نشده پرستاران بوجود آمده٬ توسط يکی از همدستان سابق نوری زاد افشا شد که در خرداد ماه گذشته طبق مصوبه وزارت بهداشت حکومت اسلامی به هر پرستار مبلغ 50 هزار تومان بعنوان پاداش روز پرستار پرداخت شده است. اين مبلغ که رقمی بيش از 200 ميليون تومان است و بايد به بيش از 4000 نفر از پرستاران کرمانشاه تعلق گيرد٬ جهت پرداخت به پرستاران در اختيار نوری زاد قرار ميگيرد.

نوری زاد اين جانور اسلامی پول را بالا کشيده و از خرداد ماه تاکنون به بهانه های واهی از پرداخت اين پول به پرستاران طفره رفته است. حالا که دستشان رو شده٬ نوری زاد بدون اينکه حتی يک مدرک جعلی در دست داشته باشد٬ با گستاخی مدعی است اين پول را برای دانشگاه علوم پزشکی هزينه نموده است! با انتشار اين خبر در بين پرستاران بيمارستانهای کرمانشاه اوضاع بشدت بهم ريخته است. نوری زاد و همدستانش از ترس هر گونه اعتراض و "اغتشاش" پرستاران با عجله مبلغ يک ماه اضافه کاری مرداد ماه گذشته را به حساب پرستاران واريز نموده و وعده پرداخت 2 ماه کارانه را نيز داده اند!! اين در حاليست که هم اکنون دستمزد اضافه کاری پرستاران مربوط به شهريور، مهر، آبا ن و آذر ماه و همچنين مبلغ متوسط کارانه ها که ماهی 70 هزار تومان است در 5 ماه گذشته پرداخت نشده است .

جمهورى اسلامى حکومت مشتى سرمايه دار آدمکش و استثمارگر و فاسد و دزد است. مادام که اين حکومت سرپاست سهم کارگر و زحمتکش جامعه جز فقر و محنت و کار طاقت فرسا و بردگى مطلق نيست. راه حل آزادى کارگران و کل جامعه فقط و فقط سرنگونى حکومت ارتجاع اسلامى و نابودى نظام سرمايه دارى است. راه حل ديگرى وجود ندارد.


مرگ بر جمهوری اسلامی
آزادي، برابري، حکومت کارگری
زنده باد جمهوری سوسياليستی

حزب اتحاد کمونيسم کارگری
٢١ ديماه ١٣٨٨ � ١١ ژانويه ٢٠١٠



22 دی 1388 15:38
مطلب را به بالاترين بفرستيد




بازگشت

هیچ نظری موجود نیست: