۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

آخرين خبر از کشته شدن کمال اوليايی در تهران

23دی:

نيروهای امنيتی در تهران جسد کمال اوليايی را به خانوادش تحويل نداده اند

بنا به آخرين خبری که به ستاد مرکزی کمپين رسيده ، کمال اوليايی چندين سال است که در تهران به کار مشغول ميباشد. که بعد از حکم اعدام برادرش ارسلان پيگير پرونده وی بود.که دو روز قبل از طريق دستگاه امنيتی و نيروی انتظامی ( بخش آگاهی ) خانواده نامبرده خبردار ميشوند که پسرشان مرده و در قبرستان بهشت زهرا واقع در شهر تهران به خاک سپرده شده است. که بعد ازرفتن خانواده کمال و مراجعه به ارگانهای جنايی و قضايی به آنها گفته ميشود که چندی پيش در موقعه آشفتگيها در تهران جسد وی توسط نيروهای دولتی پيدا شده و به خاک سپرده اند.

شايان ذکر است جسد کمال اوليايی به خانواده وی تحويل داده نشده و به خانواده اش گفته اند که مدت زيادی است که جسد به خاک سپرده و ديگر اجازه جابجايی جسد وجود ندارد.کمال اوليايی برادر ارسلان اوليايی و پسر خاله ی انور حسين پناهی است. که دو تن از فعالان سياسی و مدنی کردستان ايران ميباشند.

گفتنی است خانواده اين دو فعال زندانی در اين دوسال گذشته همواره مورد آزار و تهديد نيروهای امنيتی رژيم قرار گرفته اند که سال گذشته نيز اشرف حسين پناهی برادر انور حسين پناهی در حالی که پيگير پرونده برادرش بود توسط نيروهای امنيتی ترور شد و سه روز پيش نيز برادر کوچکتر انور حسين پناهی افشين و يکی از نزديکانش به اتهام پيگير پرونده وی به سه ماه زندان محکوم شدند


هیچ نظری موجود نیست: