۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

مراسم تشییع پیکر دکترعلیمحمدی صبح فردا برگزار می شود

پیکر شهید دکتر مسعود علی محمدی، فیزیکدان ایرانی که صبح روز گذشته طی یک عملیات بمب گذاری در قیطریه تهران شهید شد، در امامزاده ای در چیذر آرام می گیرد.

به گزارش ایسنا مراسم تشییع پیکر دکتر مسعود علی محمدی، استاد فیزیک دانشگاه تهران که روز گذشته در انفجاری تروریستی در شمال تهران به شهادت رسید، روز پنج‌شنبه از مقابل منزل استاد برگزار می‌شود.

مراسم تشییع، روز پنج‌شنبه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از محل منزل استاد علی محمدی واقع در خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل رومی، خیابان سهیل، خیابان مهر سوم(غربی) برگزار می‌شود.

دکتر علی محمدی در طول سال‌ها فعالیت علمی و تحقیقاتی خود بیش از ۸۰ مقاله در معتبرترین مجلات علمی جهان به چاپ رسانده و در سال ۸۶ در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی حائز رتبه دوم پژوهش‌های بنیادی شده بود.

تخصص اصلی دکتر علی محمدی، ذرات بنیادی بود و مدت چهار سال به عنوان پژوهشگر غیرمقیم در پژوهشکده فیزیک پژوهشگاه دانش‌های بنیادی فعالیت داشت.

وی، خرداد ماه سال گذشته به عنوان یکی از دو نماینده ایران در پروژه سزامی (مرکز تابش سینکروترون برای تحقیقات و علوم کاربردی در خاورمیانه) منصوب شده بود

هیچ نظری موجود نیست: