۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

E


تیم بازجویان و شکنجه گران دهه ۶۰
شریعتمداری، طالقانی، سلیمی نمین، کچویان، صفار هرندی
http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=26&ni=7035




هفت تیر کشی دروسط خیابان - تهران ۱۳ آبان

تره به تخمش میره ، حسنی به باباش : هفت تیر کش بالا، فرزند سردار حق طلب است.

عکس این افراد را چاپ و در شهر پخش کنید تا مردم آن ها را بشناسند
مجید صباغیان بازجوی اداره اماکن




حاج آقا "احمد ابريشمچی"سرمایه دار بزرگ
و مالک شرکت نوکیا در ایران
http://iranbbb.org/52320.htm

ستوان یکم محمد جواد ابراهیمی
، ضارب زن جوان در روز ۱۳ آبان ۱۳۸۸

محل خدمت : یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی ناحیه انتظامی تهران بزرگ

محل سکونت : شهر ری -حسن آباد فشاپویه - بلوار امام خمینی نبش بانک ملت
http://iranbbb.org/54711.htm
مصطفی خیریان ، پشت و پناه احمدی نژاد

اسامی شاکیان از بای بسم الله تا یای تمت
اولين جلسه‌ رسيدگي به اتهامات حسين شريعتمداري، مديرمسوول روزنامه‌ كيهان، در شعبه‌ ‌١٠٨٣ دادگاه عمومي تهران به رياست قاضي حسينيان و با حضور هيات منصفه‌ مطبوعات به صورت علني برگزار شد.

به گزارش سرویس حقوقی عبرت به نقل از ايسنا، در ابتداي جلسه، قاضي حسينيان، اسامي شاكيان پرونده‌ مديرمسوول روزنامه كيهان را چنين اعلام كرد: مدعي‌العموم و نماينده‌ي معاون وقت رييس كل دادگستري استان تهران، وزارت اطلاعات، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مدير كل وقت دفتر امور حقوقي وزارت كشور، مدير وقت دفتر ارزيابي، نظارت و پاسخگويي به شكايات استانداري گلستان، حجت‌الاسلام محسن كديور، مدير كل وقت حراست شهرداري تهران، دانشگاه تهران و بعضي از دانشجويان حادثه‌ديده در حادثه كوي دانشگاه، انجمن اسلامي دانشجويان دانشكده‌ي حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران، رييس وقت دانشگاه علم و صنعت، سرپرست وقت دفتر حقوقي دانشگاه پيام نور، مدير وقت گروه قطعات فولادي ايران، مدير وقت شيلات استان يزد، شبكه‌ بهداشت و درمان اليگودرز، شوراياران اسلامي شهرك قلعه حسن‌خان گرگان، اتحاديه‌ اسلامي دانشجويان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي، دبير كل حزب پاك ايران، مديران مسوول روزنامه‌هاي جامعه، توس، نشاط، بشارت رفيعي خبرنگار و چند شاكي خصوصي ديگر
.

http://www.ebrat.ir/fa_default.asp?RP=M_content.asp&P1N=ContentID&P1V=2855
حمید بهبهانی ، وزیر راه حکومت اسلامی و استاد سابق احمدی نژاد

در پی آشکار شدن دزدی علمی وی ، گفت : «برای عموم كارشناسان ارشد و دارندگان پایه دكترا كاملا مبرهن است كه به‌كارگیری قسمتی از مقالات دیگران با ذكر منبع و ماخذ كاملا مجاز بوده و اینجانب كه صاحب بیش از پانصد مقاله علمی هستم نیز بر این مساله وقوف دارم. از آنجاكه این مقاله تلخیصی از یك پایان‌نامه‌ی دكترای حدودا چهارصد صفحه‌ای بوده است و دارای ۶۰ تا ۷۰ رفرنس و مرجع، مقاله‌ی مذكور به تلخیص از آن پایان نامه، در دوازده صفحه خلاصه شده است. لذا تعدد منابع و ماخذ موجب شده است كه اشتباها ذكر نام برخی منابع از قلم بیفتد».
http://www.autnews.me/node/3248
محمدرضا نقدی عامل شکنجه شهرداران در بازداشتگاه زیر زمینی وصال،
فرمانده بسیج

محمدرضا نقدی که سرتیپ سپاه است و در شمار معاودین عراقی به شمار می رود علاوه بر فرماندهی سپاه قدس و فرماندهی آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح،در نیمه دوم دهه هفتاد فرماندهی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی را در کارنامه خود دارد و به طور مستقیم برخورد با غلامحسین کرباسچی شهردار وقت تهران و بازداشت شهرداران مناطق مختلف تهران را بر عهده داشت.
با افشای نحوه شکنجه شهرداران مناطق در بازداشتگاه زیرزمینی وصال تهران و همچنین افشای نقش محمدرضا نقدی در ضرب و شتم عبدالله نوری و عطاء الله مهاجرانی در نماز جمعه تهران از سوی گروه انصار حزب الله،نقش وی در هدایت گروه های فشار برای بر هم زدن جلسات سخنرانی اصلاح طلبان، و فعالیت های مالی پنهانی، سرانجام محمدرضا نقدی از سمت فرماندهی حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی برکنار و به یک پست ستادی در ستاد کل نیروی های مسلح منتقل شده بود.
http://www.rahesabz.net/story/2340
یک صفحه از بولتن داخلی حزب موتلفه اسلامی

http://www.peiknet.com
این روزها مهم‌ترين خبر رسانه‌های استراليا درباره‌ی دنيس فرگووسن ا‌ست که بعد از ۱۴ سال از زندان آزاد شده. اصل خبر به زبان انگلیسی اینجا است .

جرم او اين بوده که ۱۴ سال پيش سه تا بچه را دزديده و برده توی يک متل در کوئينزلند و بهشان آزار جنسی رسانده و تجاوز کرده. حالا به ابتدای اسم ايشان يک صفت (Paedophile) هم اضافه کرده‌اند . بعد از آزاد شدن از زندان آمده بوده توی بريزبن زندگی کند اما هر جا رفته با اعتراض ساکنان محل روبرو شده و دست آخر رفته است سيدنی. باز توی سيدنی هم مردم محلی که فرگوسن در آنجا سکونت داشته معترض دولت ايالتی شده‌اند که اين بابا مورد اطمينان نيست و ما می‌ترسيم در کنار او زندگی کنيم. حالا فرگوسن تبديل شده به يک گرفتاری برای دولت فدرال چون نمی‌دانند با او بايد چه کار کرد. جالبش هم اين است که ديروز او را ديده‌اند که داشته توی خيابان‌های سيدنی برای جمع آوری اعانه برای بچه‌های ديابتی اسباب بازی می‌فروخته. رسانه‌ها افتاده‌اند به جان انجمن ديابت استراليا و پليس ايالت نيوساوت ولز که اين بابا با چنين سابقه‌ای را فرستاده‌ايد اسباب بازی بفروشد؟ امروز در يک برنامه‌ی صبحگاهی راديو درباره‌ی او با مردم و کارشناسان حرف می‌زدند. هر شنونده‌ای هم يک نظری می‌داد. تا رسيد به يک نفر که اصلا نظری که داد باعث خنده‌‌ی مجری و کارشناسان شد.

گفت اين بابا را که هر جا بفرستند همين داستان درست می‌شود که مردم از همسايگی با او شکايت می‌کنند. کسی هم که به او کاری نمی‌دهد بنابراين زندگی‌اش هم نمی‌گذرد. راه درستش اين است که او را به دولت جمهوری اسلامی ايران معرفی کنيم که به او کار بدهد چون دولت جمهوری اسلامی اينروزها از اين مشاغل زياد دارد.
http://iranbbb.org/50776.htm


حسین اسماعیلی معروف به اسمال خلاف
محل زندگی :شهرک فجر(اتوبان نیایش)
شماره موبایل:۰۹۱۲۵۰۹۲۹۷۳ محل تحصیل :دانشگاه آزاد تهران شمال
این شخص در دستگیری و ضرب و شتم افراد در محدوده میدان محسنی /میدان ونک/میرداماد/پارک وی نقش بسزایی داشته است

http://iranbbb.org/50791.htm

علی فضلی فرمانده سپاه سيد الشهدای استان تهران

محمدرضا رحیمی یکی از وفاداران محموداحمدی نژاد، که مدرک دکترای تقلبی و پرونده تخلفات مالی وی درمحافل سیاسی جنجال برانگیز بوده است، از سوی رییس دولت دهم به سمت معاون رییس جمهوری انتخاب شد. رحیمی درحالی سمت مهم معاونت محموداحمدی نژاد را به عهده می گیرد که پیش از این به دو اتهام "تحصیل مال نامشروع" و "تصرف غیرمجاز در اموال دولتی" از سوی شعبه ۱۰۵۷ دادگاه عمومی جزایی تهران تحت تعقیب قرار گرفته است.
http://www.rahesabz.net/story/1493



سرتیپ حسين همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله


عبدالله عراقی
، فرمانده (سابق) سپاه محمد رسول‌الله-
یک تیر از بسیجیان شلیک نشد ولی در دنیا گفتند که بسیجیان مردم را کشتند
http://www.hammihannews.com/news/6777

چهره پشت پرده کهریزک
سردار مهندس "طه طاهری" با نام‌های مستعار "مسعود صدرالاسلام" و یا "مسعود صالح
" که عده ای از نزدیکانش او را "صدر" صدا می‌زنند

http://www.mowjcamp.com/article/id/28614
سعید سعادتمند - بنا به گزارش دریافتی از تعدادی از زندانیان آزاد شده در بازداشتگاه های کرمانشاه یکی از بازجویان و شکنجه گران بازداشتگاه وزارت اطلاعات در کرمانشاه شناسایی شد. وی سعید سعادتمند نام دارد. ۴۸ ساله اهل شهر زنجان می باشد که در کرمانشاه در محله فرهنگیان کرمانشاه ساکن می باشد. وی که با نام مستعار حاج یوسف شناخته می شود نقش زیادی در اعتراف گیری زیر شکنجه متهمان دارد و با توجه به سابقه طولانی در وزارت اطلاعات شهر کرمانشاه از شکنجه گران فرزاد کمانگر نیز بوده است. وی در میان همسایه ها خود را به عنوان کارمند فرودگاه کرمانشاه معرفی کرده است.
http://iranbbb.org/50047.htm
حسن مددی ، معاون سابق دانشگاه زنجان،- شش نفر از دانشجویان دانشگاه زنجان که معترض و افشا‌کننده‌ی قصد سوء استفاده‌ حسن مددی از یک دانشجوی دختر بودند، مجازات می‌گردند. اتهام این دانشجویان "تشویش اذهان عمومی و تحریک به تجمع غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور" است. در این رابطه بهرام واحدی، سورنا هاشمی، آرش رایجی، پیام شکیبا و محمد حسن جنیدی، به یک سال زندان و علیرضا فیروزی به یک سال و چهار ماه زندان محکوم گردیدند. حسن مددی هم‌اکنون در سمتی دیگر در وزارت علوم به کار مشغول است.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=6321

سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری ، رئیس بازرسی بسیج کشور و جانشین فرمانده سپاه ویژه تهران
http://www.rahesabz.net/story/1220
علم‌الهدي، امام جمعه مشهد
در چند وقت اخير برخي سر و صدا به راه انداختند كه در حق عده‌اي ظلم شده و متخلف بايد مچ‌گيري شود در حالي كه اصل مسئله آن است كه رهبري فرمودند.مملكت ما با پيشرفت‌هاي علمي و فناوري‌اش دنيا را متحير كرده و در قدرت اندوزي منطقه‌اي استكبار را به زانو درآورد و با حضور ۸۵ ميليوني خود جهان را به حيرت وا داشت و همه اين‌ها موجبات عزت را براي كشور فراهم آورد، اما عده‌اي با ادعاي واهي تقلب كه با هيچ سندي تطبيق نمي‌كند راه افتادند و آبروي نظام را بردند. آيا اين مسئله مهمتر است يا اين كه فلان آقا سيلي خورده است؟ اين موضوع مهمتر است يا اين كه باتوم يك بسيجي ناآگاهانه به كسي خورده و يا نخورده است؟

http://www.rokhdad.org/index.php?news=4255

http://www.rokhdad.org/index.php?news=4255
معرفی خاندان خامنه ای و شکنجه گران و اطرافیان
تارعنکوبتی که خامنه ای از روابط شخصی بوجود آورده است




روح الله حسنی شهپر
فرمانده چماقداران عملیات شهرک غرب، میرداماد تا میدان ولیعصر

صادق باکفر از سران اصلی چماقداران ، از نزدیکان "حاج داوود" برادر احمدی نژاد است. http://www.peiknet.com
احمدی نژاد در سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۴ همراه با جلاد لاجوردی در زندان اوین با نام دکتر میرزایی در زمینه شکنجه زندانیان و زدن تیر خلاص فعال بود

اسماعیل افتخاری معروف به اسمال تیغ زن


http://democtatori.blogspot.com/2009/08/blog-post_5764.html


محمد علی جعفری -فرمانده سپاه پاسداران اسلامی

سرلشگر جعفری گفت: "در حوادث اخير ۱۳ نفر از نيروهای بسيج و حدود ۷ نفر از نيروهای مردمی که بعضا سابقه بسيجی نيز داشتند، به شهادت رسيدند که نيروهای مردمی در ترورهای کور و نيروهای بسيجی با اقدام از پيش تعيين شده به وسيله زير گرفتن با خودرو يا با پرتاب سنگ و اشيای مختلف به شهادت رسيدند. از مخالفين و معارضين نيز ۹ نفر کشته شدند که مقايسه اين آمار نشان می‌دهد نيروهای امنيتی و بسيج عليرغم گستردگی بالای اين حوادث به خوبی متوجه حفظ جان مردم بودند." "نيروهای بسيجی در حادثه کوی دانشگاه حضور نداشتند هر چند ممکن است تعداد کمی از بسيجيان که سازماندهی نشده بودند در اين قضيه وارد شده باشند ولی در بين نيروهای لباس شخصی و خودسر به ندرت شاهد بسيجيان بوديم و عمده آنها لباس‌شخصی‌هايی بودند که ربطی به بسيج نداشتند."
http://news.gooya.com

عبدالرسول قائدی سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو مافیای اقتصادی

. افزوده بر حسین فدائی (نفر میانه) ، پرویز سروری (سمت راست) و زاکانی دو نماینده دیگرمجلس نیز با تیم جنایتکاران در داخل بازداشتگاه ها مرتبط هستند. سروری پیش از راه یافتن به مجلس، فرمانده بسیج پایگاه مقداد و زاکانی نیز فرمانده بسیج دانشجویی بوده است
.http://www.mowjcamp.com


حسین فدائی : نماینده مجلس از تهران ، دبیرکل جمعیت ایثارگران، مسئول بازداشتگاه کهریزک

سه تفنگدار شکنجه در مجلس اسلامی : فدائی ، سروری، زاکانی

سروری و زاکانی


حکومت اسلامی و تجاوز در زندانها



نام ۵ مداح معروف تهران در فهرست
سازمان‌دهندگان لباس‌شخصی‌ها
۱- حسین سیب سرخی مداح خصوصی بیت رهبری و قمه زن معروف تهران



۲-
احد قدمی داماد پروین احمدی نژاد (خواهر محمود)


۳- روح الله بهمنی داماد دیگر پروین احمدی نژاد


۴- حسین سازور رئیس لباس شخصی ها


۵- منصور ارضی رهبر مداحان


مداحان و اوباش لباس شخصی درکنار فرماندهان کودتاچی سپاه

حاج منصور ارضی، رمضون کچل، سعید کنگرلو، احد قدمی، روح الله بهمنی، حسین سیب سرخی، حسین سازور، محمد کوثری (فرمانده سابق سپاه و نماینده کنونی مجلس)، مصطفی خیریان


احمد خاتمي - یکی از امام جمعه های تهران


در زمان اغتشاش، اغتشاشگران ماموران وظيفه‌شناس نيروي انتظامي طبق قانون با اين افراد برخورد مي‌كرد و اغتشاشگران را دستگير كردند كه پس از دستگيري بعضي از افراد، آسيب‌هاي بدني در محل اغتشاش را شكنجه داخل زندان میدانند
http://iranbbb.org/48526.htm


سعید قاسمی، سردار میراث‌خوار جنگ

یادت رفته از جبهه فرار می‌کردی؟



اسامی شکنجه گران زندان کهریزک

یزدان پناه
سمت: عضو سپاه پاسداران،زندانبان بند چهار زندان عادل آباد.شیراز
مسئول بند مخوف موسوم به ۴۹. مسئول انفرادیهای مخوف اندرزگاه در عادل آباد. داماد مجید تراب پور (رئیس زندان عادل آباد و رئیس سازمان زندان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد وعضو کمیسیون قتل عام زندانیان شیراز در سال ۶۷)
http://iranbbb.org/49507.htm






m
حاج رحیم معروف به حاجی لگدزن
شکنجه گر سپاه ، مخترع قفس - آشیانه - تابوت و گاودونی. گاودونی عبارتست از: یک اتاق کوچک ۲ متر در ۱/۵ متر که نهایتا باید4 نفر در آن باشند آن را پر از آدم میکنند بطوری در سلول به زور بسته شود و سپس چند نفر رااز بالا پرتاب میکنند روی افراد داخل سلول تا هم از اطراف مورد فشار باشد و هم از بالا.هر کسی که صدایش در آید مورد حمله حاجی با پوتین پنجه آهنی قرار میگیرد.
آدرس :تهران - سرآسیاب و دولاب -خیابان موتور آب - نبش خیابان شیوا - مغازه ۳ دهنه آهن آلات و لوله فروشی










حسین طائب فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج
نقش حسین طائب در کشتار مردم

افشای نقش موثر فرمانده بسيج در سرکوبهای خيابانی اخير: حسین طائب


مجتبی ذوالنور ریاست ستاد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، فرمانده لباس شخصی ها

جانشین نماینده آیت الله خامنه ای در سپاه:نه مردم می توانند ولی فقیه را عزل کنند،نه مجلس خبرگان
شکنجه گر پرونده قتل های زنجیره ای


منصور مقاره عابد، كارگردان تئاتري است كه چندسالي مي شود بر مسند مديريت كانون اصلاح و تربيت تكيه زده است
احمد رضا رادان که با لوله زندانی را مورد شکنجه قرار می داد و به او می گفت :صدای سگ در بیار ،صدای خر در بیار شما از سگ و خر کمتر هستید


هر روز صبح سردار رادان به این محل سرکشی می‌کند و خود شخصا هر روز چند نفر از بازداشت شدگان را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می‌دهد. بهترین ابزار شکنجه در دست رادان، شلنگ است. وقتی صبح هر روز صدای هلیکوپتر می‌آید، بچه‌ها به خود می‌لرزند و می‌فهمند که رادان آمدهاست.
http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=1219
مجید مهدی زاده بیست و هفت ساله , طلبه موتورسوار لباس شخصی منزل پدر شهرک غرب
http://www.iranpressnews.com/source/063110.htm
رستم داوودی دارای ماشین پژو حسابدار نیروهای یگان ویژه جودو کار یکی از عاملین مستقیم حمله به کوی دانشگاه
http://www.iranpressnews.com/source/063110.htm
-وقتی تجاوز به نوامیس میشود تقوا! -




سعيد مرتضوي
http://www.goftaniha.org/2007/07/blog-post_27.html






اکبر کبیری ، بازجوی شعبه ۷ اوین و تروریست بین المللی




اصغر فاضل بازجوی بیرحم شعبه هفت اوین







اسماعیل احمدی مقدم (باجناق احمدی نژاد) فرمانده نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی و رهبری نیروهای ضد شورش


صادق محصولی (پاسدار سابق و وزیر کشور کنونی) خود در سال ۸۴ گفته بود که ۱۶۰ میلیارد تومان ثروت دارد. یکی از روش های وی برای ثروت میلیاردی در دست داشتن امتیاز انحصاری “سوآپ” نفت کشور بوده است که در کل کشور فقط او می توانسته این کار را انجام دهد

آیت الله محمد یزدی دزد میلیاردی کیسه مردم


http://www.cyrusnews.com/news/fa/?mi=9&ni=3731





فرد فوق، عباس کارگر جاوید عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همان کسی است که در قتل ندا آقا سلطان دست داشته است و توسط مردم دقایقی بعد از قتل ندا بازداشت می شود و کارت شناسایی اش بدست مردم می افتد
http://www.goftaniha.org/
افشاگری :تصویر و نام برخی ازمزدوران شاخه رسانه ای و بازجویی کودتا


محمد حسین رجب زاده از پایگاه بسیج شهید یزدی نژاد واقع در روستای قوچ حصار شهر ری است. وی در یکی از درگیریها زخمی شده و کتک خورده است

محمد جواد بصیرت
محل سکونت : میدان خراسان پشت فروشگاه قدس کوچه نائب




لحظات ابتدایی حمله به دانشگاه تهران و متعاقب آن کوی دانشگاه شما چند تن از مدیران ارشد وزارت اطلاعات و از جمله محمد رضا مدحی تازه کند و یا همان حاج رضا شجاعی وزارت اطلاعات را می بینید که مدیر اداره مراقبت معاونت امنیت وزارت اطلاعات می باشد ، نامبرده همچنین رئیس کمیسیون امنیت مجلس خبرگان نیز می باشد



سرهنگ پاسدار سید عباس رسولی جانشین فرمانده عملیات ناحیه مقاومت بسیج مقداد، غرب تهران , از جمله افرادی می باشد که در سركوب وكشتار شهروندان تهران نقش دارد .
وي بعد از سرکوب و کشتار شهروندان تهرانی در منطقه غرب تهران و بخصوص خیابان آزادی در دوشنبه بیست و پنجم خرداد، در روز نهم تیرماه مورد تقدیر فرمانده سپاه محمد رسول الله (تهران بزرگ) سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی قرار گرفت .
https://www.ina-newsagency.com/News-Details.aspx?newsId=25465&back=1

مشخصات مرد با کت و شلوار:
سرگرد پاسدار محمد باقر لباف - عضو سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران
محل سکونت :تهران - خیابان پیروزی ، خیابان پرستار ، کوچه شهید برازنده پلاک بیست و هفت
شماره تلفن همراه : 09122129552


مشخصات فرد چاقو به دست :
همراه: ۰۹۱۲۱۲۵۶۲۷۴


مرد اسلحه بدست ، سالها پیش در حوالی خیابان ایرانشهر-تهران میزیست









سید حسین میر کاظمی ساکن منطقه شمس آباد
- به سند دست راست توجه کنید


آنها صبح در کارخانه های غضب شده از طريق رانت حکومتی به عنوان رييس کارخانه دمار از گرده کارگران می کشند, بعد از ظهر با "لباس شخصی" در خيابان ها جوانان مردم را به گلوله می بندند, شب ها با لباس رسمی پاسداری در شکنجه گاههای خصوصی "موازی" دستگيرشدگان را شکنجه می کنند و زير شکنجه به قتل می رسانند و همزمان سعی می کنند اخبار و گزارش های جنايات شان را از طريق نظارت بر فيلترينگ سايت ها و تلاش برای تحت کنترل گرفتن فضای سايبر پنهان کنند
http://www.roshangari.net/as/ds.cgi?art=20090728014017.html

در حال شکستن در دانشگاه تهران


رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تهران : دانشجويان را که فرزندان اين نظام هستند کتک زدند، دست و پايشان را شکستند و حتي به چشم بعضي از آنها لطمه وارد شد. اين موارد به هيچ قيمتي قابل قبول نيست و حتماً بايد با تعيين مکانيسمي، قانوني مشخص براي جلوگيري از چنين رخدادهايي تعيين شود.


ستار نجفی - کارمند معاونت طرح و وزارت تعاون
بسیجی ویژه و از فرماندهان گردانهای عاشورا
محل سکونت:بلوار آزادی بلوار استاد معین پایین تر از تعمیرگاه ایران خودرو-کوچه سعادتی.

نیروهای نوپو (نیروهای ویژه پاسدار ولایت) را می توانید با جلیقه های خاكستری رنگ تشخیص دهید

نادر آقا زاده (اطلاعات بیشتر در
http://iranbbb.org/48395.htm)



جواد گودرزی
m




شخص شماره ۱۵ بر اساس گزارش هایی حسین منیف اشمر از افراد حزب الله لبنان میباشد




هیچ نظری موجود نیست: