۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

بصيرنصيبی : مسعود بهنود، کتاب سوزان هيتلر، فيلم سوزان خمينی

مسعود بهنود، کتاب سوزان هيتلر، فيلم سوزان خمينی
* آقای مسعود بهنود در وبلاگش نوشت:
«امروز هفتاد و پنجمين سالروز کتاب سوزان نازی هاست. مراسمی در برلين و شهرهای ديگر آلمان برپا ست. هفته قبل در برلين پوستری به ديوار ديدم که دعوت در جشن و مراسم يادآوری خاطره کتاب سوزان می کرد. بر بالای پوستر شعری از يک شاعر آلمانی ثبت بود که گفته در همين جا که کتاب می سوزانند روزی آدم ها را خواهند سوخت. دست کم نازی ها نشان دادند که اين تنها يک شعر نيست، واقعيت است »-جدا شده از يادداشتهای مسعود بهنود-
درابتدا جای سپاس بسيار دارد که ايرانيان تبعيدی يک تبعيدی صادراتی هم دارند که تاريخ شناس است وحوادث شرم آور دوران نازی ها را بيادمان می آورد تا مبادا از يا د ببريم که۷۵ سال پيش دنيا چه ننگ برزگی راتحمل می کرد؟.
البته جمهوری اسلامی محبوب آقای بهنود روزمشخصی برای کتاب سوزی انتخاب نکرد، در جمهوری اسلامی سالهاست کتاب ها را خمير می کنند. پس شعله ای برافروخته نمی شود تا حرارتش آقای بهنود را بسوزاند تا آن حد که وقتی دارداين چنين شعار های انسان گرايانه عليه نازی ها سر می دهد بيادش بيايد که در جمهوری اسلامی آقای خمينی شان از بد تولدش دشمن آزادی انديشه و بيان بوداگر در دوران هيتلر کتاب سوزان سمبل ونماد استبداد وخفقان ودر بند کشيدن تفکر و انديشه بود در جمهوری اسلامی همين نقش به عهده خمير کنندگان کتاب های ظاله !واگذار شده است ،اين شيوه ای مدرن است که حتا ممکن است تصوير مثبتی در ذهن بسازد چون برای پختن نان بايد آرد را خمير کرد...!
اما آقای بهنود علاوه بر اينکه اديب ،تاريخ نگار! است خود يک پا آرتيست هم هست (برای اطلاع خوانندگان جوان اضافه کنم ايشان به منظور ريختن آب توبه بر سر خودش وهمفکرانش که در جستجوی يافتن راهی برای نفوذدر دل آخوندها بودندبازيگروفيلمنامه نويس فيلم خانه عنکبوت شد) پس چرا ذهنش خاطره های دردناکی که از جنايت ها ورفتارهای همين رژيم در زمينه سينما در سينه هر ايرانی حفظ شده را بياد نمی آورد؟ اتفاقا طرح ها و پروژه های رژيم خمينی در امر سينما کپی برداری از شيوه رفتار نازی ها بوده وهست. اگر نازی ها بعد از کسب قدرت جشن کتاب سوزان راه انداختند ج. اسلامی قبل ار استقرارش سينما رکس آبادان را آتش زد و ۴۰۰ نفررا به هنگام تماشای فيلم به خاکستر تبديل کرد. تا آنجا که من می دانم آقای خوش تيپ وتاريخ نگار ما يک کلمه در باره اين جنايت که نشان ميداد روزی مردم را در گورهای دسته جمعی قرار خواهند داد نگفت و ننوشت. بعدبه فرمان همين آخوندهای عزيز چماقداران حزب الهی سينما ها را در تهران وشهرستانها به آتش کشيدند .همين دوم خردادی های عزيزومترقی ومحبوب اپوزيسيون مگر جانفشانان وفرمانبران خمينی در سال ۵۷ نيستندکه در برنامه های تخريبی از جمله آتش زدن سينما ها هم سهيم بودندواسم اين وحشی گريشان را هم گذاشتندواکنش منطقی امت به پا خواسته عليه فساد دوران طاغوت؟ آقای بهنود که حافظه تاريخيشيان برای حفظ جنايت های هيتلر خوب کار می کنند همچنان برای حفظ اعمال آخوند ها دچار اختلال است تا ميرسيم به يک روز مشخص-آقای خلخالی۳۰ سال تاريخ سينما ايران را با همه بد وخوب هايش حتا نگاتيو فيلمها را همراه با فيلمهای خارجی رااز انبار ها بيرون کشيدودر کاميون ريخت وبه بيابان بردو آتش زد.آيا خلخالی خودسرانه اين رفتار را مرتکب شد ويا همچنان که خودش هم اعتراف کرد همه اعمالش با نظارت وتصميم خمينی بود آيا حافظه آقای تاريخ نگار خوش تيپ ولوکس ما بياد ندارد اين رفتار ننگين در چه روزی اتفاق افتاد؟

هیچ نظری موجود نیست: