۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

دانشجویان دانشگاه زنجان در سالروز 16 اذر

سایت مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران: دانشجویان دانشگاه زنجان در سالروز 16 اذر با ساعت ها تجمع در مقابل سالن الغدیر دانشگاه، به عدم اجازه برگزاری تجمع مستقل و در عین حال برگزاری برنامه ی بسیج اعتراض کردند.

zanjan-uni-16azar-01.jpg

zanjan-uni-16azar-02.jpg

به گزارش واحد دانشجویی مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسئولان دانشگاه زنجان برگزاری برنامه از سوی دانشجویان مستقل دانشگاه زنجان به مناسبت 16 آذرماه را غیرقانونی خوانده و همینطور با توقیف بیانیه هبئت موسس انجمن اسلامی این دانشگاه و نیز ضبط نشریه طلوع اندیشه ویژه ی 16 اذر در چاپخانه ای در شهر زنجان توسط نیروهای امنیتی از برگزاری برنامه های تدارک دیده شده توسط فعالان دانشجویی این دانشگاه ممانعت به عمل آورند. اما در عین این موضوع بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با در اختیارگیری امکانات دانشگاه و پشتیبانی مسئولان و حراست دانشگاه زنجان اجازه یافته بود برنامه خود برای روز 16 آذرماه را برگزار کند.





zanjan-uni-16azar-03.jpg

zanjan-uni-16azar-04.jpg

دانشجویان معترض به عملکرد مسئولان دانشگاه با ساعتها حضور در مقابل سالن الغدیر در حالی که از ساعتها پیش فضای سالن به وسیله افرادی که از خارج دانشگاه بوسیله چند دستگاه اتوبوس به این دانشگاه آورده شده بودند پر شده بود اعتراض خود را اعلام کرده و با وارد شدن به سالن از ادامه این برنامه که مدعی بودن با نقض قانون همراه است جلوگیری کردند.

دانشجویان معترض با سر دادن شعارهایی در اعتراض به نتایج انتخابات خواستار آزادی هم کلاسی های دربند خود شدند.



هیچ نظری موجود نیست: