۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

حاميان دولت با مشت و لگد و گاز اشک آور به دانشجويان دانشگاه تهران گل اهداء نمودند ! تنها چند روز پس از ادعاي سردار علي فضلي مبني بر اهداء گل به دانشجو

















تنها چند روز پس از ادعاي سردار علي فضلي مبني بر اهداء گل به دانشجويان معترض ، امروز حاميان احمدي نژاد که از اقشار مختلف اعم از نيروهاي امنيتي ، اطلاعاتي ، بسيج دانشجويي و شهري ، دانشجويان پادگان هاي نظامي و حتي طلاب يکي از حوزه هاي جنوب تهران در ميان آنها به چشم مي خوردند با ورود غير قانوني به دانشگاه تهران تظاهرات دانشجويان اين دانشگاه را متشنج نموده و با دانشجويان درگير شدند

تنها چند روز پس از ادعاي سردار علي فضلي مبني بر اهداء گل به دانشجويان معترض ، امروز حاميان احمدي نژاد که از اقشار مختلف اعم از نيروهاي امنيتي ، اطلاعاتي ، بسيج دانشجويي و شهري ، دانشجويان پادگان هاي نظامي و حتي طلاب يکي از حوزه هاي جنوب تهران در ميان آنها به چشم مي خوردند با ورود غير قانوني به دانشگاه تهران تظاهرات دانشجويان اين دانشگاه را متشنج نموده و با دانشجويان درگير شدند.

به گزارش خبرنگار نيمروز آنلاين تعداد بسياري از افراد غير دانشجو که با هماهنگي مسئولين دولت از صبح زود با اتوبوس از سراسر تهران جمع آوري شده بودند با هماهنگي مسئولين و حراست دانشگاه وارد دانشگاه تهران شدند . اين جمعيت که تعداد آنها بالغ بر 5000 نفر تخمين زده مي شد در اقدامي از قبل هماهنگ شده وارد تجمع دانشجويان جنبش سبز که بعد از ظهر امروز شروع گرديد شده و اقدام به دادن شعارهاي انحرافي مي نمودند. همزمان از صبح درب دانشگاه تهران در خيابان انقلاب بسته شده و با کشيدن پارچه و پرچم محوطه دانشگاه از ديد عابرين پوشانده شده بود.

در مقابل دانشجويان جنبش سبز در اقدامي ابتکاري سعي نمودند با انتقال راهپيمايي و تحصن خود به نقاط ديگر دانشگاه از هر گونه درگيري با گروه فوق خودداري نمايند که در مقابل دانشجويان و لباس شخصي هاي حامي دولت با تعقيب جمعيت فوق سعي در متشنج نمودن تجمع آنها مي نمودند . در نهايت دانشجويان جنبش سبز در مقابل دانشکده فني جمع شده و با اهتزاز نمادهاي سبز شروع به سر دادن شعار در حمايت از مير حسين موسوي و مهدي کروبي نمودند . که در اين بين گاهي اوقات درگيري هاي لفظي و حتي فيزيکي ميان دو گروه رخ مي داد .

به گزارش خبرنگار ما در ساعت 3 بعد از ظهر برخي از تجمع کنندگان جنبش سبز در مقابل دانشکده فني اقدام به سر دادن شعار عليه مسئولين نظام نموده که در مقابل برخي از لباس شخصي ها و بسيجي ها اقدام به زدن گاز اشک آور و ضرب و شتم دانشجويان نمودند و در صحنه هايي بسيار زشت و زننده اقدام به تعقيب و ضرب و شتم دانشجويان تا دانشکده علوم پزشکي نموده بطوريکه صدها دانشجو حامي جنبش سبز به سمت اين دانشکده متواري شده و برخي مورد ضرب و شتم واقع گشتند.

دانشجويان متواري شده جنبش سبز با سازماندهي مجدد در سر دانشکده پزشکي شروع به دادن شعارهاي تحريک آميز عليه بسيجيان و مسئولين نظام نموده که منجر به درگيري مجدد ميان دو گروه گرديد . در نهايت جمعيت فوق به دانشکده علوم پناهنده شده و از دست گروهک لباس شخصي که به ضرب و شتم دانشجويان مي پرداخت به داخل اين دانشکده پناه برده و باز با سازماندهي مجدد در سر در اين دانشکده اقدام به شعار عليه بسيجيان و مسئولين دولت نمودند. تا ساعت 4 بعد از ظهر اين تعقيب و گريز ادامه داشت و در ساعت 4:10 تقريبا اين تجمع به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار نيمروز آنلاين در حدود ساعت 4:30 لباس شخصي ها و دانشجونما هاي حامي دولت در سطح دانشگاه در حال گشت زني بوده و تعداد زيادي از آنها در جلوي درب مسجد دانشگاه و دانشکده حقوق جمع شده و گاه با دانشجويان دانشگاه درگيري مختصري ايجاد مي نمودند که مسئولين حراست در اقدامي دسته جمعي در نزديک ساعت 4:45 با اعلام اينکه دانشگاه تعطيل مي باشد اقدام به هدايت اين قشر دانشجونما به بيرون از دانشگاه مي نمايند.

گزارش ها حاکيست که در حدود ساعت 5 کتابخانه مرکزي دانشگاه اقدام به تعطيلي نموده و تقريبا کليه ساختمانهاي دانشگاه در خاموشي به سر مي برند و حراست قصد تخليه دانشگاه را دارد.
اوضاع در ساعت 5 در کوچه و خيابان هاي اطراف دانشگاه ملتهب بوده و بسياري از مردم حامي جنبش سبز در کوچه هاي و خيابان هاي اطراف دانشگاه در حال چرخيدن بي هدف مي باشند . اخبار مختلف از درگيري در ميدان فردوسي و چهار راه وليعصر حکايت دارد.

به گزارش خبرنگار نيمروزآنلاين در ساعت 5 اوضاع در خيابان فلسطين ملتهب است و بسياري از معترضين که در اين خيابان به سر مي برند گاها عليه دولت و مسئولين نظام شعارهايي سر مي دهند.

هیچ نظری موجود نیست: