۱۳۸۸ دی ۲۴, پنجشنبه

سفر استانی احمدی نژاد به خوزستان

ینده نیوز : 23 دی 1388

سفر استانی احمدی نژاد به خوزستان: ایستگاه‌های صلواتی و خودروهای وانت متعددی‌ در مسیر عبور رئیس جمهور قرار داشت كه به میان مردم ساندیس و كیك پرتاب می كردند.

در خبر گزاری اینده نیوز آمده است : سیمای خوزستان هم با استفاده از زیرنویس از استقرار وسیله ایاب و ذهاب برای حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور خبر می‌داد.

در این میان یكی از بینندگان «آینده» مدعی شده كه "سیمای محلی آبادان زیرنویسی را چندین بار از طرف فرمانداری خرمشهر پخش كرد مبنی بر این كه برای استقبال از احمدی نژاد در اهواز، وسیله ایاب و ذهاب فردا چهارشنبه 23/10 آماده است. قطار ساعت 7:30 اتوبوس ساعت 8:30 صبح از محل مسجد جامع."

مدارس امروز شهر اهواز تعطیل شده و امتحانات این مقاطع لغو گردیده است. اما بنابر گزارش خبرنگار «آینده» امتحانات دانشگاه‌های این استان در موعد مقرر برگزار شده است.

مهر هم گزارش داد:

* حضورعشایر استان با لباس های متحدالشكل كه با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به دنبال ماشین حامل رئیس جمهور می دویدند، بسیار جالب بود.

* جمع كثیری از مردم با نزدیك شدن به خودروی حامل خبرنگاران و اصحاب رسانه كه رئیس جمهور را تا مصلی همراهی می كردند درخواست رساندن نامه هایشان را به رئیس جمهور داشتند.

* برخی از مردم از خبرنگارانی كه برای پوشش اخبار سفر رئیس جمهور وی را همراهی می كردند می گفتند در روزنامه‌هایتان بنویسید كه بعد از 30 سال هنوز مسئولان كشور برای خوزستان كاری نكردند.

* كارگران لوله سازی اهواز با پلاكاردهایی در مسیر حركت رئیس جمهور به اطلاع وی رساندند كه در 13 ماه اخیر حقوق نگرفته اند.

* خانم مسنی می گفت من خانواده 5 شهید هستم ولی تا كنون بنیاد شهید استان به ما رسیدگی نكرده است.

* پیرمردی هم می گفت: به احمدی نژاد بگویید چند سال است كه مدام برایش نامه می نویسم اما هنوز جواب هیچكدام از نامه هایم را نداده است. ولی با این وجود هنوز دوستش دارم. رهبری را هم دوست دارم.

* عده ای از جوانان اهوازی هم با اشاره به مشكلات و كمبودهای شهر می گفتند ما مترو نمی خواهیم باید به چه كسی بگوییم.

* حضور چشمگیر دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دختر با لباسهای متحدالشكل نظر عكاسان خبری را به خود جلب كرده بود.

* ایستگاه‌های صلواتی و خودروهای وانت متعددی‌ در مسیر عبور رئیس جمهور قرار داشت كه به میان مردم ساندیس و كیك پرتاب می كردند.

* عده ای از جوانان هم بسیار دوست داشتند كه عكس و یا فیلمشان گرفته شود و از اصحاب رسانه درخواست می كردند كه از آنان عكس یا فیلم بگیرند.

* هوای اهواز همزمان با سومین سفر رئیس جمهور به این شهر به شدت غبار آلود بود .


هیچ نظری موجود نیست: