۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

تعطیلی هیات عزاداری میدان محسنی

تعطیلی هیات عزاداری میدان محسنی
* حذف 3 یا 4 صفر از واحد پول کشور قطعیت یافت
تعطیلی هیات عزاداری میدان محسنی
آینده : یکشنبه شب گذشته بعد از درگذشت آیت‌الله منتظری تجمع اعتراض‌آمیزی از شمال میدان محسنی شکل گرفت که به سمت جنوب حرکت می‌کردند و در طول مسیر و رسیدن به هیات عزاداران عاشقان حسین (خیابان شاهنظری) با شعارهایی حمایت خود را ازکاندیدای مورد نظرشان اعلام می‌کردند.
بر اساس شنیده‌ها در پی این اقدام ماموران جهت ادامه مراسم و برقرار بودن این هیات از مسئولان آن خواستار تعهداتی از جمله تامین امنیت منطقه، عدم راه‌اندازی دسته‌های سینه‌زنی و زنجیر زنی درخیابان و تعطیلی و پایان کار هیات تا ساعت 9 شب شدند و اعلام کردند درغیر این صورت از ادامه کار این هیات ممانعت بعمل می‌آید.
پذیرفتن این تعهدات که از سوی مسئولان وعزاداران این هیات عملی نبوده ومسئولان هیات مجبور به جمع کردن هیات و پرچمهای عزاداری شوند. و در نهایت تمامی نمادهای عزاداری از این منطقه از جمله پارچه نوشته ها و پارچه های سیاه جمع آوری شده است.
برخی منابع از عدم برگزاری مراسم عزاداری توسط این هیات تا اطلاع ثانوی و بسته بودن در محل برگزاری مراسم این هیات مردمی خبر دادند.
حذف 3 یا 4 صفر از واحد پول کشور قطعیت یافت
واحد مرکزی خبر: رئيس کل بانک مرکزي حذف سه يا چهار صفر از رقم واحد پول رسمي را منوط به اجراي طرح تحول اقتصادي دانست .
بهمني در شيراز در مصاحبه با خبرنگارما با اشاره به بررسي هاي نهايي براي حذف رقم هايي از صفر اسکناسها
گفت: اينکه سه يا چهار صفر از رقم واحد رسمي پول ايران حذف شود ،منتظر اجراي طرح تحول اقتصادي هستيم تا براساس قيمت هاي واقعي اين طرح اجرايي شود.
رئيس کل بانک مرکزي گفت :طرح حذف سه يا چهار صفر از رقم واحد پول رسمي لازم الاجرا و قطعي است و ضرورت ايجاب مي کند شمار رقم هايي از صفر واحد پول ايران را حذف و تغييري در ساختار پولي کشور ايجاد شود.

هیچ نظری موجود نیست: