۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

آقای رادان! نیرویی که از عهده نجف آباد بر نیاید در برابر سیل تاسوعا و عاشورا نابود خواهد شد

دسامبر 23, 2009

نا آرامی های نجف آباد و اصفهان (اینجا) از دیروز ادامه دارد و نیروهای انتظامی قادر به کنترل اوضاع نیست.

جرس: با وجود تدارک نیروهای نظامی در شهر نجف آباد، زادگاه آیت الله العظمی منتظری، شب گذشته بر اثر شدت درگیری ها و گستردگی اعتراض ها، پلیس نتوانست اعتراض ها را به کنترل خود درآورد. گفتنی وضعیت این شهر همچنان نا آرام است و درگیری های پراکنده بین مردم و نیروهای نظامی در جریان است. و مردم به سر دادن شعارهایی علیه مقامات بلند پایه نظام ادامه می دهند.(اینجا)

با و جود این سردار رادان که از ترس سیل عظیم مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا به وحشت افتاده است بجای کرنش کردن در برابر اراده ی مردم، آن ها را تهدید به برخورد کرده است.(اینجا) واقعیت این است که اگر نیروی انتظامی توانایی کاری در برابر خشم و انزجار مردم داشت حتما در نجف آباد موفق می شد. در روزهای تاسوعا و عاشورا با توجه به پراکندگی نیروها، بدون هیچ شکی کاری از دست سرکوبگران بر نخواهد آمد.
دو خبر:
1. چون کودتاچیان از حضور حضرت آیت الله طاهری در آیین سوگواری امروز در اصفهان جلوگیری کردند ایشان از مردم خواسته اند تا «در روز عاشورا در سراسر کشور شیخ شهید، فقیه عالیقدر را تکریم و انزجار خود را از رویه حاکم اعلام کنند» (اینجا)
2. فردا (3 دیماه) قرار است از ساعت 15 در میدان توپخانه تهران گردهمایی بزرگی در سوگ و بزرگداشت بزرگ مرد حقوق بشر آیت الله العظمی منتظری برگزار شود. قرار است مسیر خیابان انقلاب تا توپخانه از طریق لاله زار طی شود تا بازاریان نیز همراه شوند. رسانه شمایید. این خبر را به تمام هموطنان تهرانی برسانید.

هیچ نظری موجود نیست: