۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

بازجویی 2ساعته از سردار رجب زاده، فرمانده انتظامی تهران

19 دی 88

سردار رجب زاده، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پی حوادث عاشورای خونین تهران از سوی دستگاه قضایی احضار و به مدت 2ساعت و نیم بازجویی شد.

ناصری، یکی از نمایندگان حامی دولت کودتا در گفتگو با خبرگزاری فارس که به عنوان بازوی رسانه ای دولت کودتا عمل می کند، از این موضوع خبر داد و گفت: اگر خواهان آرامش هستیم باید جلوی اغتشاشات را بگیریم و حافظان امنیت را تقویت کنیم، اما متاسفانه در روز عاشورا که عده‌ای آشوب‌گر در تهران با حرمت شکنی عزاداری سید و سالار شهیدان دست به اغتشاش زدند، دستگاه قضائی سردار رجب‌ زاده فرمانده انتظامی تهران بزرگ که باید نیروهای میدانی خود را در برخورد با هنجارشکنان ساماندهی می کرد، احضار و دو ساعت و نیم معطل میکند.

وی در پایان خواستار برخورد با مسئول احضارکننده سردار رجب زاده شده است.

به گزارش نوروز، در حوادث عاشورای خونین، حداقل 8 نفر از مردم سبز تهران به شهادت رسیدند. در ویدیوهای منتشر شده از این روز، ماشین نیروی انتظامی پس از برخورد با یکی از معترضین از روی او عبور میکند. نیروی انتظامی ابتدا این موضوع را تکذیب کرد و گفت که هیچ تصویر و سندی مبنی بر عبور خودروی نیروی انتظامی از روی معترضین وجود ندارد؛ اما پس از انتشار ویدیوهای این صحنه دلخراش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که احتمالا فیلم مزبود جعلی است ! و نیروی امتظامی صحت آن را بررسی خواهد کرد.

در نهایت نیز اعلام کردند که خودروی نیروی انتظامی که از روی فرد معترض عبور کرده و باعث به شهادت رسیدن او شده است، دزدی بوده است!

هیچ نظری موجود نیست: