۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

نامه دفتر تحکیم وحدت به سران سه قوه:

شما را به تامل و قضاوت درباره عملکرد خود توصیه می کنیم

شنبه ، 19 دی 1388

جناب آقای دکتر احمدی نژاد! آیا انتصاب فردی که در گذشته اتهامات متعددی از سوی افکار عمومی متوجه وی بوده و در حال حاضر در گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس از وی به عنوان مقصر اصلی حادثه کهریزک نام برده شده، به مسئولیتی خطیر مانند ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آن هم در این مقطع زمانی، دولت محترم را در موضع اتهامی ناخواسته قرار نمی­دهد؟ و آیا دلسوزان اسلام و انقلاب حق ندارند به چنین انتصابی در چنین موقعیتی مشکوک باشند و آن را ناشی از نفوذ افرادی که سعی در تخریب وجهه دولت و نظام دارند تلقی کنند؟ آیا چنین انتصابی با اصول و موازین دینی ما که به تصریح، افراد را به اجتناب از مواضع تهمت ها دعوت می­کند مغایرت ندارد؟

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) در نامه ای سرگشاده به سران سه قوه مطالبات خود را بیان کرد.

به گزارش جهان در این نامه خطاب به سران سه قوه آمده است:

آقای رئیس جمهور

ریاست محترم مجلس و نمایندگان محترم

رییس محترم قوه قضاییه

انتشار اخباری مبنی بر اعلام نام متهمان حادثه کهریزک در گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس و به خصوص نام بردن از آقای سعید مرتضوی به عنوان متهم اصلی بار دیگر سوالاتی را در میان افکار عمومی برانگیخت و ما را بر آن داشت تا با طرح بخشی از پرسش ها و مطالبات مردمی، شما عزیزان را به تامل و قضاوت درباره عملکرد خود واداریم.

آقای رئیس جمهور!

متاسفانه انتصابات جنابعالی در دوره دهم دولت جمهوری اسلامی ایران ابهامات فراوانی را نزد ملت شهیدپرور و عدالتخواه ایران اسلامی پدید آورده است، ابهاماتی که با انتصاب برخی از چهره ها دو چندان شد؟! انتصاباتی که اثر خود را به سرعت در میان افکار عمومی جامعه نشان داد و موجب واکنش بسیاری از دلسوزان گردید. به راستی رفتارهای برخی از مدیران منتصب شما دوران اصلاحات و سازندگی را به یاد مردم انقلابی ایران اسلامی می آورد و موجب رنجش آنها می شود و چه رنجشی بزرگ تر از دیدن و دم برنیاوردن تا بهانه ای نشود برای عده ای سودجو!

جناب آقای دکتر احمدی نژاد!



آیا انتصاب فردی که در گذشته اتهامات متعددی از سوی افکار عمومی متوجه وی بوده و در حال حاضر در گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس از وی به عنوان مقصر اصلی حادثه کهریزک نام برده شده، به مسئولیتی خطیر مانند ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آن هم در این مقطع زمانی، دولت محترم را در موضع اتهامی ناخواسته قرار نمی­دهد؟ و آیا دلسوزان اسلام و انقلاب حق ندارند به چنین انتصابی در چنین موقعیتی مشکوک باشند و آن را ناشی از نفوذ افرادی که سعی در تخریب وجهه دولت و نظام دارند تلقی کنند؟ آیا چنین انتصابی با اصول و موازین دینی ما که به تصریح، افراد را به اجتناب از مواضع تهمت ها دعوت می­کند مغایرت ندارد؟

آیا رقم خوردن حوادثی سلسله وار و نقش عواملی بدسابقه در این معرکه، و به ویژه حادثه کهریزک، غیر از سناریوسازی جهت تداوم فتنه پس از انتخابات و موج سواری سران فتنه و اشعری های زمان بر بستر آن و سوء استفاده ضد انقلاب از آن معنای دیگری دارد؟ و آیا مسئولین محترم و رئیس جمهوری نمی­باید با توجه به نقش محوری افراد وابسته به باند فساد و قدرت در این وقایع و همچنین با توجه به سابقه بده بستانهای خاص آنان با برخی جریانها نسبت به این مساله شک نمایند؟

آیا اعمال هزینه های اضافی و سنگین بر دولت و نظام جمهوری اسلامی کافی نیست؟

آقای لاریجانی و نمایندگان محترم مجلس!

آنگاه که اخباری مبنی بر نام بردن از متهمان و به ویژه متهم اصلی حادثه کهریزک منتشر گردید بارقه ای از امید و نشاط در میان مردم عدالتخواه ایجاد شد و این مساله را ناشی از ظرفیت بالای نظام اسلامی در برخورد با متخلفان به دور از مصلحت اندیشی های کاذب دانستند اما هنوز دقایقی از انتشار این خبر نگذشته بود که ناگهان موج تکذیب آن علیرغم صحت و وثوق خبر، آغاز گردید. و این مساله نمایانگر مقاومت حداکثری باند ثروت و قدرت در برابر اراده رهبری معظم و نمایندگان ملت می باشد.

باید از شما نمایندگان ملت پرسید که علت تعلل در ارائه گزارش واقعه کوی دانشگاه چیست؟ و چرا با گذشت ۶ ماه و روشن شدن ابعاد پیدا و پنهان آن با سکوت شما، فضا برای ضدانقلاب و برخی سودجویان داخلی باز شده و شایعات ایجاد شده، نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده است!!

نمایندگان محترم مجلس باید بدانند که در این مقطع وظیفه تاریخی آنان برای پالایش نظام عزیز اسلامی از متخلفان در برابر قضاوت عموم ملت ایران قرار گرفته و چشمان بیدار ملت و جنبش دانشجویی ایران اسلامی عملکرد آنان را به دقت نظاره نموده و هر نوع مسامحه و کوتاهی در افشای متخلفان را به معنی همدستی و همراهی با آنان تلقی خواهد نمود.

رییس محترم قوه قضاییه!

آیا انتخاب گفتمان عدالتخواهانه با آراء حداکثری در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری پیامی جز مطالبه به حق ملت ایران مبنی بر مبارزه قاطع با رانت­خواری، باندبازی، فساد و اشرافیت و کوتاه کردن دست باند قدرت و ثروت و در یک کلام غلبه جمهوری عدالت بر دیکتاتوری فساد دارد؟



اگر نه در این زمان، پس در کدامین موقعیت باید انتظار تحقق مطالبات به حق مردمی و رهبری انقلاب در مبارزه با فساد را داشت؟ و تا چه زمانی می بایست با مصلحت اندیشی برخی گروهها و برخلاف نظر صریح رهبری عزیز با گره زدن آبروی افراد به آبروی نظام و پنهان شدن در پس آبروی نظام اسلامی با افراد فاسد مماشات نمود؟ آیا با چنین رویه خلافی در آینده نه چندان دور چیزی از سیرت جمهوری اسلامی باقی می ماند؟ و آیا تداوم چنین روندی جز خدمت به دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی و میدان دادن به ابلهان بهانه جو و خواص بی بصیرت معنای دیگری دارد؟

آیا زمان آن نرسیده است که با اقدامی قاطع و انقلابی، دستان باند فساد و تمامیت­ خواهی برای همیشه قطع گردد و دامان پاک نظام مظلوم جمهوری اسلامی از لوث وجود این عده افراد قلیل منفعت ­طلب پیراسته گردد؟

دفتر تحکیم وحدت ضمن رصد نمودن تمامی وقایع صورت گرفته در ماه های اخیر و محکوم نمودن فتنه گری های انجام شده از سوی عده ای افراد معلوم الحال، خواهان روشن شدن مطالبات جدی مردم از مسئولین، به شرح ذیل می باشد:

ـ رفع هرگونه شبهه از دستگاه های دولتی و حکومتی علی الخصوص دولت دهم(در شرایط حساس کنونی)؛ و پالایش برخی چهره های حساسیت برانگیز (نزد مردم!)، به ویژه برکناری شخص سعید مرتضوی از مسئولیت مهم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ـ قرائت گزارش کامل حوادث بعد از انتخابات در صحن علنی مجلس و ذکر اسامی بانیان اصلی کهریزک، با توجه به مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم و دانشجویان

ـ تسریع در ارائه گزارش حادثه کوی دانشگاه، به عنوان یکی دیگر از حوادث مشکوک در بعد از انتخابات دهم

ـ برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضایی با متهمان وقایع اخیر در صورت تایید اتهام و مجرمیت آنان

والعاقبه للمتقین

اتحادیه انجمن­ های اسلامی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز عالی کشور

دفتر تحکیم وحدت

هیچ نظری موجود نیست: