۱۳۹۳ مرداد ۲۶, یکشنبه

"75 هزار طرح بی حساب و کتاب در دولت احمدی نژاد کلنگ زنی شد"

:  معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ایران به صورت بالقوه دارای عظیم ترین گنجینه میراث فرهنگی دنیاست که تنها سه درصد آنها شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈمسعود سلطانی فرˈ روز شنبه در آیین بهره برداری از باغ ˈنمیرˈ شهرستان تفت در استان یزد اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های اقتصادی و با ادبیات مناسبی که دولت در دنیا در پیش گرفته می توانیم شاهد رونق بیشتر در عرصه اقتصادی و گردشگری باشیم .

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب طرح های نیمه تمام گذشته گفت: حدود 75هزار طرح بی حساب و کتاب در دولت گذشته کلنگ زنی شده که بر اساس برآورد معاونت رییس جمهور 417 هزار میلیارد تومان هزینه بر جا مانده است.

به گفته وی اگر 10 سال دیگر هم یک کار جدید آغاز نشود باید هر چه پول داریم برای تکمیل این پروژه ها که بدون مطالعه است بگذاریم.

عضو هیات دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری مستلزم فعال شدن همه بخش بویژه گردشگری است ، خواستار توجه خاص به بخش خصوصی و مردمی شد و گفت: باید دندان دولتی شدن کارها را کنده و زمینه حضور جدی بخش خصوصی را فراهم کنیم .

هیچ نظری موجود نیست: