۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

گروه تروریستی داعش در جنایتی تازه سر یک خبرنگار آمریکایی در پیامی به ایالات متحده آمریکا از تنش جدا کرد

گروه تروریستی داعش در جنایتی تازه سر یک خبرنگار آمریکایی در پیامی به ایالات متحده آمریکا از تنش جدا کرد

foley20n-11-web
گروه تروریستی  داعش در پیامی  به ایالات متحده آمریکا سر خبرنگار آمریکایی جیمز رایت فولی را بدنش جدا کردند،جیمز فولی  خبرنگار آزاد از نیوهمپشایر است که حوادث سوریه را منعکس میکرد،وی در حدود ۲۲ ماه پیش در سوریه گروگان گرفته شده بود ،در فیلم انتشار یافته جیمز رابرت فولی در مورد آنچه که  برایش در حال وقوع میباشد توضیح میدهد و میگوید که این  وضعیت در نتیجه حملات آمریکا به مواضع داعش میباشد.
همچنین در ابتدای این ویدئوی منتشر شده دیگری از این جنایت داعش  بخشی از سخنرانی رییس جمهور ایالات متحده  که چندی پیش موافقت خود را جهت حملات هوایی نیروی هوایی این کشور علیه مواضع شبه نظامیان داعش جهت جلوگیری از پیشروی آنان به اربیل کردستان عراق  اعلام کرده بود.
mideast-syria-journalistisis-behead
داعش درچند هفته گذشته  یورش وحشیانه خود را به مناطق تحت کنترل کردها را آغاز کرد. آمریکا اعلام کرد برای حمایت از منافع خود و جان شهروندان، دیپلمات ها و مستشاران نظامی آمریکایی در اربیل و جلوگیری از نسل کشی اقلیت های ایزدی و مسیحی، اقدام به بمباران محدود مواضع داعش می کند.
داعش دوشنبه نیز به عنوان هشداری برای ایالات متحده فیلمی از بریدن سر یک سرباز آمریکایی در سال های حضور ارتش آمریکا در عراق منتشر کرد.و همچنیه آمریکا را تهدید میکند که آنجا را به خاک و خون میکشد 


هیچ نظری موجود نیست: