۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

مسلمانان تندرو در پاکستان مدرسه کاتولیک ها را به آتش کشیدند.


               
مسلمانان تندرو در پاکستان مدرسه کاتولیک ها را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری صدای مسیحیان ایران (Vocir) مردان مسلح مدرسه کاتولیک ها در پاکستان را به آتش بستند،و مجروحان این حادثه همگی به بیمارستان منتقل شدند
دو مرد مسلح نقابدار با موتور سیکلت صبح روز جمعه ۱۷ آوریل ۲۰۱۵  ساعت ۱۰:۳۰ به مدرسه کاتولیک سنت فرانسیسکن در بخش بهار لاهور هجوم بردند،همچنین هویت دو موتور سوار مشخص نشده است.
پلیس در حال بررسی این حمله می باشد،به نقل از  کریستین پست  مشتاق گیل نماینده حقوق بشر در پاکستان میگوید، پس از بمبگذاری افراطیون در اواسط ماه مارس به دو کلیسا در یوحنا آباد توسط طالبان مردان نقابدار مسلح سوار بر موتور سیکلت شروع به تیر اندازی به مدرسه سنت فرانسیسکن می کنند که طی این درگیری دو نگهبان و یک دانش آموز مجروح می شوند و سپس متواری می شوند.
دانش آموز مسیحی که نخواست نامش فاش شود پس از انتقال به بیمارستان برای درمان جراحت وارده حالش رو به بهبود هست
هر چند انگیزه افراد مسلح تایید نشده اما گیل معتقد است که تیر اندازی یک عمل روشن از افراط گرایی مسلمانان با روند حمله به مسیحیان برای ارعآب جامعه مسیحی لاهور می باشد که همچنان ادامه دارد.
از گیل سوال می شود آیا شما قطعا معتقد هستید این حمله از سوی افراطیون میباشد وی در پاسخ می افزاید پس از بمبگذاری یوحنا آباد این نوع در گیری ها شدت یافته است 

pakistani-christians

هیچ نظری موجود نیست: