۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

• در دو حمله مسلحانه، یکی در یک هتل در تونس و دیگری در یک مسجد در کویت، بیش از پنجاه نفر کشته شدند. داعش مسئولیت حمله به مسجد امام جعفر صادق در کویت را به عهده گرفته است ...

ده ها نفر در تونس و کویت کشته شدند 
• در دو حمله مسلحانه، یکی در یک هتل در تونس و دیگری در یک مسجد در کویت، بیش از پنجاه نفر کشته شدند. داعش مسئولیت حمله به مسجد امام جعفر صادق در کویت را به عهده گرفته است ...



در دو حمله مسلحانه، یکی در یک هتل در تونس و دیگری در یک مسجد در کویت، بیش از پنجاه نفر کشته شدند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت کشور تونس روز جمعه اعلام کرد که شمار کشته شدگان حمله تروریستی به هتل امپریال مرحبا در شهر سوسه تونس به ۲۷ نفر افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری های خارجی، محمد علی العروی گفت که یکی از دو تروریست مهاجم در درگیری با نیروهای امنیتی تونسی به هلاکت رسیده است.
در همین حال تصویر جسد این فرد مسلح را به همراه اسلحه کلاشینکف در صحنه حمله در حالی که روی زمین افتاده است، منتشر شد.
سخنگوی وزارت کشور تونس یادآور شد که تروریست ها در این حمله از سلاح کلاشینکف استفاده کرده اند.
سوسه یکی از تفرجگاه های ساحلی معروف تونس است که گردشگران اروپایی و کشورهای شمال آفریقا را به خود جذب می کند.
تونس از چند ماه پیش زمانی که تروریست های مسلح به موزه باردو در این کشور حمله کردند، در حالت آماده باش بالایی به سر می برد.
در جریان حمله به موزه باردو که یکی از بدترین حملات ظرف یک دهه در تونس گزارش شده است، گروهی از گردشگران خارجی کشته شدند. داعش مسوولیت حمله به این موزه را برعهده گرفته بود.
شبکه ی خبری بی بی سی در آخرین گزارش خود تعداد قربانیان این حمله ی مسلحانه را ٣۷ نفر اعلام کرده است.

آمارکشته شدگان انفجار مسجد امام جعفر صادق کویت به ۲۴نفر افزایش یافت
منابع خبری در کویت اعلام کردند که شمار کشته شدگان حمله به مسجد امام جعفر صادق به ۲۴نفر افزایش یافته است. به گزارش ایرنا، برخی آمارها نشان می دهد که شمار مجروحان حادثه به ۵۰ نفر رسیده است.
مرکز فوریت های پزشکی پیشتر شمار کشته شدگان را ۱٣ و شمار مجروحان را ۲۵ نفر اعلام کرده بود.
منابع خبری اعلام کردند که گروه داعش مسئولیت این انفجار در منطقه صوابر واقع در مرکز پایتخت کویت را که روز جمعه هنگام اقامه نماز روزه داران رخ داده است، برعهده گرفت.
شیخ صباح الاحمد امیر کویت با حضور در محل انفجار خواهان شناسایی فوری عاملان این حادثه تروریستی شد.
تعدادی از نمایندگان پارلمان کویت از جمله رییس مجلس و نمایندگان شیعه با حضور در محل حادثه مردم را به حفظ آرامش فراخواندند. 

هیچ نظری موجود نیست: