۱۳۹۴ تیر ۱۱, پنجشنبه

اطلاعیـــه درگذشت خسرو شاکری زند

اطلاعیـــه درگذشت خسرو شاکری زند

khosrow-chakeri
در پی درگذشت دکتر خسرو شاکری زند، برادر او علی شاکر اطلاعیه زیر را منتشر کرد که مشروح آن به شرح زیر است:
خانواده های شاکری، فاضلی، لاریجانی، زمانی، ثابت آزاد، شادمان، خواهران، برادران، خواهر زادگان و برادر زادگان دکتر خسرو شاکری زند به اطلاع می رسانند که نامبرده، در اثر خونریزی مغزی شدیدی که پزشکان سرانجام موفق به رفع آثار آن نشدند، در یکی از بیمارستان های پاریس در گذشت.
تاریخ و محل خاکسپاری بعداً اطلاع داده خواهد شد.
همچنین پس از انتشار خبر درگذشت آقای دکتر خسرو شاکری زند سازمان های جبهه ملی ایران نیز در اطلاعیه ای درگذشت ایشان را تسلیت گفتند که مشروح آن به شریح زیر است:
با کمال تآثر و تاسف اطلاع یافتیم که دوست عزیز و دیرینمان دکتر خسرو شاکری (زند) پژوهشگر فرهیخته تاریخ و از رهروان برجسته راه مصدق و نهضت ملی ایران در اثر سکته مغزی در یکی از بیمارستانهای پاریس بخاموشی گرائید.
ما این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم شاکری (زند) و دوستان و همرزمان ایشان، بخصوص برادر گرامشان آقای علی شاکری (زند) از مبارزان دیرپای نهضت ملی ایران صمیمانه تسلیت میگوئیم.
امیررضا امیربختیار نیز در پیامی جداگانه نوشت: متاسفانه مطلع شدم انسانی عالم، آزاده و مبارز از تبار فرزندان معنوی دکتر محمد مصدق در پاریس درگذشت. یاد خسرو شاکری زند را گرامی می دارم و به برادرش علی شاکری زند که خود نیزاز مبارزین و آزادی خواهان دیرین پیرو رهبر نهضت ملی ایران است، تسلیت می گویم.

هیچ نظری موجود نیست: