۱۳۹۷ اسفند ۱۶, پنجشنبه

سوسن شهبازی : میر حسین و باز هم میر حسین


«به کجا چنین شتابان »!
میرحسین و باز هم میرحسین !! 
ایکاش بجای این همه هیجان و یقه دراندن بابت عکس و فیلمی که خود آقایان اجازه دست به دست چرخیدنش را داده اند ، کمی فکر میشد .
اول اینکه میرحسین عزیزتان کیست ؟ آیا جدای حکومت حال است و تواب از خدمت برای این حکومت؟ در دهه ۶۰ همین فرد چه ها کرده و ملت همیشه فراموشکار حاضر در صحنه به چه ریسمان پوسیده ای چنگ می زنند .
در این حال بدحالی خاک و مردم عام که از فقر نان دیگر نایی برایشان نمانده ، شما که ادعای فرهیختگی دارید و از فقر بدتری آنهم فقر فکری رنج می برید ، بابت چه چیز مدح میکنید ؟ اسم شما فعال چه چیزی است وقتی انسان ها از ظلم و جور یا نان ندارند یا آن یکی که واقعی معترض است جایش در زندان و هزار سوراخ دیگر ، برای کسی از خود بیخود شدید که سوپاپی بود بابت بقای بیشتر حاکمیت و حالا هم زندانی ، زندان واقعی نیست و در گذر زمان چهره اش کمی پیرتر شده .
آیا قرار است اینها نمیرالزمان باشند یا همیشه جوان بمانند ؟
خوب  مبارزان سیری هستیم که هر روز چند وعده از حاکمیت با بازی های اینچنینی گول میخوریم !
ترجیح دارم سرم در کتاب های تاریخ باشد و روزی چندبار مرور کنم تمام تاریخ را مخصوصا از بدو وقوع حادثه ( بهمن ۵۷ ، خودکشی میلیونی خلق ) که یادم نرود میرحسین و امثالهم چه کردند تا به جای سینه چاک کردن های اشتباه در کوچه های بن بست ! ترجیح میدهم غم نان اکثریت عامه را بخورم تا طوطی آقا! 
افسوس که تا این حد زودباور و فراموشکاریم ...
فراموش میکنیم  سیرک های رنگا وارنگ ملیجگان و وثناگویان  سرخ و سیاه و سبز حکومت را !! هشت سال به درازی تمام زمان ، صبحش با گلوی بریده خروس و شامش  بی چراغ بر ما کذشت ، کک دنیا نگزید  /ایشان اما در ویلای چند صد متری با خدمه و آشپز مخصوص نشستند و بخت سیاهی خواهران و پدران ما را نظاره کردند/ انبوهی از راس های انسانی هم بع بع کنان همیشه در صحنه اند تامظلومیت مهندسی شده میر حسین  را سینه بزنند/ درد دارد که برخی فراموش کرده اند اعدام ها ، تعقیب ها و خانه خرابی های که محصول دوره طلایی رهبر معظم و دست پرونده اش مهندس میر حسین موسوی را .. من نه فراموش کرده ام و نه میبخشم !
: اما  
«چه کنم که بسته پایم؟؟»
سوسن

هیچ نظری موجود نیست: