۱۳۹۸ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

با هدف اطلاع جامعه از مفاسد مدیران ارشد جمهوری اسلامی، برای نخستین‌بار فیلمی از «فساد جنسی» استاندار سابق کهکلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی را منتشر می‌کند. «علی‌محمد احمدی» در تاریخ ۲۲ شهریورماه ۹۶ با انتخاب هیئت وزیران به استانداری کهکلویه و بویر احمد انتخاب شد و در تاریخ ۱۷ خردادماه سال ۱۳۹۸ برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا کرد. «احمدی» علاوه بر فساد جنسی، فساد مالی زیادی نیز دارد و سرمایه‌گذاری‌های ملکی زیادی را در کشورهای امارات متحده عربی و قطر انجام داده است. شدت مسافرت‌های وی به این دو کشور در زمان تصدی استانداری کهکلویه و بویراحمد به حدی بود که صدای مقامات ارشد دولت را نیز درآورد.
«علی‌محمد احمدی» با تأمین مالی دختران و زنان جوان، با آن‌ها ارتباط جنسی برقرار کرده و به آنان وعده‌های رنگارنگی از جمله وعده ازدواج داده است. فیلم دیگری نیز از «فساد جنسی» وی در تحریریه «آمدنیوز» موجود است که طی روزهای آتی منتشر خواهد شد. «احمدی» پیش‌تر نماینده دوره نهم مجلس از ایلام بوده و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مشاور عالی وزیر نفت است. زاویه‌ی دوربین کارگزاری شده در این فیلم، کیفیت بسیار بالای دوربین و ناآشنایی «علی‌محمد احمدی» با محیط بیان‌گر آن است که وی در تور «پرستوی امنیتی» افتاده و مانند سایر مدیران جمهوری اسلامی، در این معضل همه‌گیر گرفتار شده است. «آمدنیوز» با احترام به حریم خصوصی افراد و جامعه معتقد است مدیرانی که از #سفره_انقلاب ارتزاق می‌کنند، دست در جیب مردم و بیت‌المال دارند و سال‌هاست مناصب کشور را در اختیار گرفته‌اند، به هیچ‌وجه حریم خصوصی ندارند، زندگی آنان باید زیر ذره‌بین مردم باشد و مردم باید از مفاسد این‌گونه مدیران مطلع باشند.
f2_080619.jpgدر همین زمینه...
ماجرای فیلم استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد...
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است.

f2_080619.jpgدر همین زمینه...
ماجرای فیلم استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد...
به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی علی محمد احمدی استاندار سابق کهگلویه و بویراحمد بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی علی محمد احمدی نیز منتشر شد.
، انتشار این فیلم به خاطر ایستادگی استاندار روی مواضع انقلابی بوده است.
.

هیچ نظری موجود نیست: