۱۳۹۸ آذر ۴, دوشنبه

چه کسانی ازتخریب اموال عمومی دراعتراضات مردمی سود می برند؟
محمد شوری
درمقدمه ابتدابایدبگویم هیچ جریان و گروه وحزب و شخصی حق ندارد ازجانب مردم سخن بگوید!
دیده و شنیده ایم که از شخص آقای خامنه ای و ارکان نظام ولایت فقیه گرفته تا ملکه ویکتوریا!!و فرزندش(رضا پهلوی) و مریم رجوی(همسردرغیبت کبرا رفته  مسعود رجوی!!)و اپوزیسیون صادراتی و اصیل و کلاهبرداران سیاسی  که خود را اصلاح طلب می دانند!! وقتی سخن می گویند همگی از جانب مردم حرف می زنند!!
اگرآنان پایگاهی هم داشته باشند بایدبگویند:بخشی از مردم!
و اگر واقعا در این توهم هستند که نمایندگی همه مردم را دارند (مثل رضا پهلوی)خود را بیازمایند! و فرا خوان عمومی بدهند!
قبل ازانقلاب با مرگ فرزند خمینی و مطرح شدن نام ایشان در محافل عمومی و سیاسی،  چاپ آن مقاله در روزنامه اطلاعات (اتحاد ارتجاع سرخ و سیاه) را در پی داشت و زمینه اعتراص عمومی را ابتدا در قم و سپس بدلیل هفته و چهلم کشته شدگان موج ایجاد کرد و هیچ حکومت خارجی هم از مردم  حمایت نکرد و صرفا خمینی (و روحانیت) توانست با پیام ها و سخنرانی های خود موج وسپس سیل ایجاد کند.آن ها که فکر می کنند مردم  را رهبری می کنند (مخصوصا در زمان حاضر که عصر انفجار اطلاعات و سرعت اطلاع رسانی از راه ماهواره، اینترنت،شبکه های اجتماعی است) خب،بسم الله!تجربه انقلاب57 را دارند، همان  شیوه را وخود را بیازمایند!
اما چه کسانی از تخریب اموال عمومی سود می برد؟
1-در درجه اول و از همه مهم تر، این نظام ولایت فقیه وشخص آقای خامنه ای است که از آن سود می برد.زیرا می توانند با سوارشدن برموج احساسات مردمی،خشونت و تیراندازی به مردم را توجیه کنند!
علیرغم آن که همه ارکان حکومت ولایت فقیه از حق اعتراض مسالمت آمیز سخن می گویند، اما در این41 سال هیچ وقت مردم امکان آن را پبدا نکردند و تاآ مد اعتراضات مسالمت آمیز و بدون خشونت و تخریب، موج شود و عمومی شود،باتخریب و خشونت اوضاع رابه نفع خودشان تغییر دادند.آن ها ازشنیده شدن  صدای بخشی از مردم که می گویند:
[جمهوری اسلامی را نمی خواهیم ]
هراس دارند.چون این آغاز  یک رفراندوم طبیعی و مردمی است!
بی شک نظام ولایت فقیه در هدایت وساماندهی تخریب و خشونت نقش اصلی را دارد. نخست  جرقه زدن آن را شروع و بعد با کمک (غیر مستقیم) افراد احساساتی و هیجان زده  به  آن دامن می زند و سپس  با سوار شدن  بر آن،جوسازی رسانه ای می کند.کاری امروز (27آبان98) شبکه خبری بیست و 30در صدا وسیمای ولی فقیه انجام داد!
2-حکومت های اسرائیل وآمریکا از تخریب و خشونت سود می برند.
چون تنها نظامی که رویکرد اعراب را نسبت به اسرائیل تغییر داد،نظام ولایت فقیه است.
الان اعراب بجای آنکه متحد ایران باشند، همه متحد اسرائیل و علیه نظام ولایت فقیه هستند.
اصلا زیر بنای بوجود آمدن طالبان، داعش والقاعده بدعت  ولایت فقیه است!
نظام ولایت فقیه دلیل سودآوری کمپانی های فروش تولیدات تسلیحات نظامی و آزمایس آن ها در بستر عملیات واقعی است.
تا جانشین ایران درمنطقه طراحی نشود بقاء و حفظ نظام ولایت فقیه برای آمریکا واسرائیل اهمیت دارد.
مردم ایران(یا لااقل بخشی از مردم ایران)می دانند هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد.حمایت اسرائیل و آمربکا از اعتراضات مردمی نتیجه عکس دارد.
آن هاصرفا درسودای تامین و گسترش منافع ملی وکمپاتی های اسلحه سازی و فروش تولیدات و سلطه افتصادی (سرمایه داری کثیف) بر جهان کم توسعه و  سوم هستند!
3-اپوزیسیون صادراتی نظام ولایت فقیه؛که با فریب و شارلاتانیسم توانسته خود را در ببرون مرزها و رسانه های فراگیر خارج از کشورتثبیت کند  و مدام باقرنطینه کردن رسانه ای مردم( هم درداخل و هم خارج از ایران)، مدام روی مخ مردم راه برود!
افرادی که نه سابقه مبارزه دارند و نه پشتوانه علمی درست و حسابی و نه کارمطبوعاتی ویژه؛ و نه از همه مهم تر پایبند به اصول اخلاقی هستند.
افرادی که واقعا بچه هستند و مستقیم و غیرمستقیم از سوی نظام ولایت فقیه هدابت می شوند.آن ها هر چندممکن است تندتربن شعارها را و رادیکال ترین حرف ها را بدهند و بزنند اما همواره در سربزنگاه ها به گونه ای عمل کرده اند که به نفع نظام ولایت فقیه تمام شده است.
این افراد دوست ندارند نظام ولایت فقیه سرنگون شود.چون آن ها در فرنگ و آمریکا به زندگی لاکچری خود عادت کرده اند و سپاسگزار نظام ولایت فقیه هستندکه چنین بسترو زمینه ای  را برای آن ها تامین و فراهم کرده است!
4-اصلاح طلبان حکومتی یا بهتر است بگوئیم:
[ کلاهبرداران سیاسی]!
آن ها نیزاز تخریب اموال عمومی و بوجود آمدن خشونت در اعتراضات مردمی سود می برند. چون می توانند با شیادی،و [غش درمعامله]به کلاهبرداری سیاسی خود تحت عنوان اصلاحات استمرارببخشند وبه مردم ثابت نمایندکه تنها آلترناتیو واقعی نظام آن ها هستتد و راه آن هم فقط  انتخابات وصندوق رای  است!!
بیست وهفت آبان نود وهشت
محمد شوری(نویسنده و روزنامه نگار)

هیچ نظری موجود نیست: