۱۳۹۸ آذر ۱۰, یکشنبه

این رامبو! ابله خیابانی اما نمیداند که در آغوش هیچ مردمی جای نخواهد داشت و بزودی پاداش و سزای اعمالش را خواهد گرفت.

بهروز سورن: رامبوی ابله خیابانی!


تیراندازی که مواجهه با گرسنگان و معترضان خیابانی را با صحنه جنگ کلاسیک برابر دانسته بود و بی محابا به صفوف آنان شلیک میکرد و در خیابان مانور میداد قطعا در اینده نزدیک از سوی رسانه ها افشا و شناخته خواهد شد. این رامبو! ابله خیابانی اما نمیداند که در آغوش هیچ مردمی جای نخواهد داشت و بزودی پاداش و سزای اعمالش را خواهد گرفت.


گفته شده است که اولین کشته و قربانی هر نوع سرکوب خونین مردم توسط دولت ها همانا واقعیت و حقیقت است.تضادهای غیر قابل حل همواره از سوی توده ها با اعتراضات مسالمت آمیز همراه و آغاز میشود. توده ها نفعی در خونریزی و جنگ ندارند. بر عکس که منافعشان برای دستیابی به یک زندگی عادلانه همانا صلح و ارامش و برخورداری از حداقل های انسانی است.
دولت های غیر مردمی و دیکتاتوری ها برای پیشگیری از سقوط خود ناچارند در برابر خواستها و مطالبات توده مردم بایستند و آنرا سرکوب کنند تا حاکمیت خود را تداوم بخشند. برای سرکوب و عقب راندن اعتراضات این حکومت ها نیازمند تهییج نیروهای سرکوب خود و قلب واقعیت هستند.
ابان خونین نیز که از سوی حکومت اسلامی و اشرار مزدور لباس شخصی اش ایجاد شد با همین دسیسه و ترفند مبنا گرفت. اعتراضات مسالمت آمیز جوانان و ستم خوردگان اغلب با نشستن در جاده ها برای جلب توجه افکار عمومی ایرانیان صورت گرفت.
نیروهای سرکوب گر حاکم اما اولین انتخاب شان همانطور که انتظار میرفت به خاک و خون کشیدن معترضان بود. از سویی در ابعاد وسیع به تخریب اماکن عمومی و اتش زدن بانک ها پرداختند و از طرف دیگر نیروهای آتش به اختیار خود را به جان جوانان و نوجوانان معترض و بی آینده انداختند. آدمکشان رژیم بر اساس گزارشات منتشر شده تنها برای کشتن آمدند و اغلب کشته شدگان از ناحیه سر و گردن و از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
سرکوب چنان گسترده و بیرحمانه بود که تجارب بسیاری در اختیار نیروی بالنده و مصمم جامعه برای تغییر داد. این موج که ظاهرا پس از زور آزمایی با نیروهای سرکوبگر باز گشته است ولی با برآمد مجدد خود با تجربه تر و سازماندهی شده تر باز خواهد گشت.
فیلم تخریب اماکن و منازل توسط نیروهای امنیتی رژیم نشاندهنده عمق سیاستهای توطئه گرانه آنان است. مزدورانی که با حکم رهبر فقیه خود به خیابان ها ریختند و همانند سلف خود داعش وظیفه شلیک از پشت سر و کشتن قطعی جوانان و معترضان را داشتند قطعا توسط نیروهای محلی شناسایی و افشا خواهند شد.
تیراندازی که مواجهه با گرسنگان و معترضان خیابانی را با صحنه جنگ کلاسیک برابر دانسته بود و بی محابا به صفوف آنان شلیک میکرد و در خیابان مانور میداد قطعا در اینده نزدیک از سوی رسانه ها افشا و شناخته خواهد شد. این رامبو! ابله خیابانی اما نمیداند که در آغوش هیچ مردمی جای نخواهد داشت و بزودی پاداش و سزای اعمالش را خواهد گرفت. این مردم آمده اند که تاریخ را ورق بزنند با تمامی خس و خاشاک اش و این امر و تحول قطعی است.
فیلم تیراندازی مستقیم به مردم توسط رامبوی ابله خیابانی
فیلم تخریب توسط نیروهای امنیتی رژیم
تصاویر برخی از این افراد را می بینید که در فضای مجازی در حال گردش است
30.11.2019

هیچ نظری موجود نیست: