۱۳۹۲ آذر ۶, چهارشنبه


برای این که خوش‌حالی‌مون تکمیل بشه٬ آقای رسایی٬ شاگرد استاد مصباح گفته است که توافق ژنو زهری است که می‌خواهند آن را شربت جا بزنند. اصلا مخالفت این آدم خود به خود باعث شادی و شعف انسان می‌شه. دیگه کاری نداریم که توی اون توافق‌نامه چی‌ها نوشته شده. همین که امثال رسایی اون رو جام زهر توصیف کنند برای ما شادی بخشه
البته کور شود هر آن‌که نتواند دید! بترکه چشم حسود که نمی‌تونه شادی و خوشحالی هسته‌ای ما ملت ایران را ببیند. اصن چه معنی داره که ملت شادی کنند اون‌وقت یک عده مثل بخت‌النصر قیافه گرفته‌اند که این توافق‌نامه یعنی چی؟! این که مثل عهدنامه‌ی ننگین گلستان‌چای (ترکیب از استاد احمدی‌نژاد) می‌مونه. والله ما هم قاطی کردیم. اول‌اش بیانیه کاخ سفید را به جای متن توافق‌نامه خوندیم و خون‌مون به جوش اومد. بعد سخنان لبخندآمیز جناب ظریف را گوش کردیم و آرامشی توام با شادی وجودمان را در بر گرفت. بعد متن انگلیسی بیانیه را خوندیم دیدیم از حق مق خبری نیست. بعد شادی نشریات اصلاح‌طلب داخل کشور را مشاهده کردیم احساس خوشی به ما دست داد. خلاصه حسابی شل کن سفت کن کردند با ما طوری که الان نمی‌دونیم شل‌یم یا سفت‌یم. 
ولی یک چیز را می‌دونیم و اون این‌که هر توافقی هست ما باید خوشحالی کنیم. اصن به ما چه که تو این توافق چی نوشتن. مهم اینه که ۸ میلیارد دارایی کشورمون آزاد می‌شه که ما می‌تونیم اون رو صرف حزب‌الله لبنان و ساخت موشک‌های بالستیکی و تحقیقات آتی اتمی بکنیم. این احمدی‌نژاد یک قرون نذاشته ته کاسه‌ی دولت بمونه برای همین این روزها خیلی به پول نیاز داریم.
دیگه عرض کنم حضور مبارک‌تون که مشکل دیگری نیست جز فراق شما! همه چی آرومه و ما هم چقده خوش‌بختیم. اعدام‌ها که هم‌چنان ادامه داره٬ زندان‌ها که کماکان از اهل قلم و اندیشه پُره٬ گرانی که هم‌چنان بیداد می‌کنه٬ صدا و سیما که هم‌چنان به پخش گل و بلبل مشغوله٬ اینترنت که کماکان فیلتره٬ برنامه‌های ماهواره‌ای هم که به سلامتی پر از نویز و پارازیته. 
برای این که خوش‌حالی‌مون تکمیل بشه٬ آقای رسایی٬ شاگرد استاد مصباح گفته است که توافق ژنو زهری است که می‌خواهند آن را شربت جا بزنند. اصلا مخالفت این آدم خود به خود باعث شادی و شعف انسان می‌شه. دیگه کاری نداریم که توی اون توافق‌نامه چی‌ها نوشته شده. همین که امثال رسایی اون رو جام زهر توصیف کنند برای ما شادی بخشه.
با اجازه٬ یک کم دیگه قر تو کمرم مونده که می‌رم بریزم و بیام! 

هیچ نظری موجود نیست: