۱۳۹۳ دی ۱۵, دوشنبه

خبرگزاری هرانا – لیلا کارگر شهروند بهایی ساکن شیراز توسط یک شخص نا‌شناس به وسیله قرص برنج (آلومینیوم فسفید) مسموم و به قتل رسید.

خبرگزاری هرانا – لیلا کارگر شهروند بهایی ساکن شیراز توسط یک شخص نا‌شناس به وسیله قرص برنج (آلومینیوم فسفید) مسموم و به قتل رسید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک شهروند زن بهایی به نام لیلا کارگر توسط یک شخص نا‌شناس به وسیله قرص برنج (آلومینیوم فسفید) مسموم و به قتل رسید.
گزارش رسیده حکایت از آن دارد که این خانم روزانه برای ورزش و پیاده روی و دعا به پارکی در نزدیکی منزل مسکونی تخریب شده سید علی محمد باب می‌رفته و روز سه شنبه این هفته با تاخیر به منزل بر می‌گردد و پس از بازگشت حال وی به شدت وخیم می‌شود و پس از تهوع و استفراغ شدید به اورژانس برده می‌شود.
لیلا کارگر پیش از مرگ به نزدیکانش گفته بود: بانوی خوش صحبتی که با وی درباره موضوعات دینی صحبت می‌کرده مقداری آب میوه به ایشان می‌دهد.
تشخیص پزشک معالج مسمومیت با قرص برنج (الومینیوم فسفید) بوده و می‌گوید برای این مسمومیت پادزهری نداریم. ایشان پس از مدت کوتاهی فوت می‌کنند.
گفتنی است، مسوولان از تحویل دادن جنازه لیلا کارگر به خانواده خودداری کرده‌اند.
*******************************************************

Leila-Kargar-Bahai-Dead
بامدادخبر:‌ خانواده‌ی لیلا کارگر، شهروند بهایی ساکن شیراز می‌گویند که او در اثر نوشیدن شربتی مسموم به قرص برنج (آلومنیوم فسفید) به قتل رسیده است.
آن‌گونه که یکی از اعضای این خانواده‌ به “تقاطع” گفته، خانم کارگر، روز سه‌شنبه گذشته (۹ دی-۳۰ دسامبر) به روال روزهای گذشته جهت پیاده‌روی به پارکی در نزدیکی “چهارراه مشیر” شیراز رفته بود که پس از بازگشت دچار تهوع و استفراغ شدید می‌شود و بعد از انتقال به اورژانس در مدت کوتاهی فوت می‌کند.
وی با بیان این‌که پزشک معالج، علت مرگ را مصرف “قرص برنج” تشخیص داده است، اضافه کرده که لیلا کارگر پیش از مرگ به اعضای خانواده‌اش گفته زنی که در پارک با او آشنا شده بود و با هم درباره‌ی مسائل اعتقادی صحبت می‌کردند، به وی آب‌میوه داده است.
به گفته‌ی این عضو خانواده‌ی خانم کارگر، با وجود گذشت یک هفته از مرگ وی، هنوز جسد او به خانواده‌اش تحویل داده نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: