۱۳۹۵ مرداد ۳۰, شنبه

تنوع استفاده از مواد مخدر در کنار یک خیابان منطقه شوش !حمد علم‌الهدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در استان خراسان‌ رضوی گفته مشهدشهر گردشگری نیست که «مراکز عیاشی» درآن توسعه یابد و «کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار شود.»

تنوع استفاده از مواد مخدر در کنار یک خیابان


 منطقه شوش
tehran2 motadan 18082016 
حمد علم‌الهدی٬ نماینده علی خامنه‌ای در استان خراسان‌ رضوی گفته مشهدشهر گردشگری نیست که «مراکز عیاشی» درآن توسعه یابد و «کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار شود.»
نیروی انتظامی و قوه قضائیه در مشهد ماه‌هاست که مجوز برگزاری هیچ کنسرتی را صادر نمی‌کنند٬ این در حالی است که این کنسرت‌ها از وزارت ارشاد مجوز دارند.
اما به راستي مشهد محل صيغه وروضه خواني آيات عظام است نه محل شادي 
صيغه موقت یا همسریابی موقت همان ازدواج ساعتی، ماهانه و سالانه است. صيغه موقت همان ازدواج غیر دائم است. صيغه موقت به این معنی است که زن و مردي که با هم ازدواج موقت مي کنند، فقط تا زماني که مدت عقد تمام نشده ، با هم زن و شوهرند . بعد از تمام شدن مدت ديگر زن و شوهر نيستند ،مثلا اگر براي مدت ده روز ازدواج کرده باشند، بعد از ده روز ديگر نسبت به هم محرم نيستند. در ازدواج موقت یا همان صيغه موقت رضايت زن و مرد و خوانده شدن عقد و مشخص کردن مهريه و مدت لازم است.
بله اینجا مشهدي است كه علم الهدي خط ونشان مي كشد ، شهری که همه آن را با گنبد طلا و معنویت امام غریبش می شناسند اما تاریخ در کوچه های غربت این شهر به گونه ای دیگر رقم می خورد . تن فروشي ،بچه فروشي ،خط فقر ،مواد مخدر در مشهد كه ذكر خدا را نمي كنند بلكه ذكر مرده پرستي وخرج كردن 
چندسال پيش مهرداد عابدي در اين باره گزارشي تهيه كرده بودند كه
مشهد توریسم ساختار یافته صیغه و فحشا !

هیچ نظری موجود نیست: