۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

مسئولان در جریان باشند؛ محرومیت‌زايي به جاي محروميت‌زدايي از سوی برخی مسئولان محلی

مسئولان در جریان باشند؛
محرومیت‌زايي به جاي محروميت‌زدايي از سوی برخی مسئولان محلی
تعطيلي اين نمايندگي آموزش‌وپرورش در اوايل كار دولت نهم با وجود چندين سال فعاليت، موجب پيگيري مردم منطقه براي بازگشايي آن شد كه از آن زمان تاكنون، نتيجه‌اي در بر نداشته است. در ضمن در نامه‌نگاري‌هاي انجام گرفته با آموزش‌وپرورش گيلان، به دليل تأسيس اين نمايندگي آموزش‌وپرورش با مصوبه شوراي عالي اداري، با ايجاد واحد جديد مخالفت شده است و ...
سرويس اجتماعي ـ در حالي كه محروميت‌زدايي از سراسر كشور، يكي از شعارها و محورهاي اصلي دولت نهم و دهم بوده، برخي اقدامات مسئولان محلي، موجب خدشه‌دار شدن شعارهاي دولت عدالت‌محور شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، تعطيلي نمايندگي آموزش‌وپرورش كه در يكي از مناطق بسيار محروم استان گيلان واقع شده بود، موجب ناراحتي و بروز مشكلات فراوان براي اهالي و روستاهاي منطقه شده است.

بنابر اين گزارش، تعطيلي اين نمايندگي آموزش‌وپرورش در اوايل كار دولت نهم با وجود چندين سال سابقه فعاليت، موجب پيگيري مردم منطقه براي بازگشايي آن شد كه از آن زمان تاكنون، نتيجه‌اي در بر نداشته است.

با وجود همه پيگيري‌هاي انجام گرفته در سفرهاي استاني از طريق دفتر وزراي آموزش‌وپرورش و ديگر سازمان‌هاي مربوطه، باز هم بيش از 25 روستاي محروم منطقه كه بيشتر آنها زير پوشش كميته امداد امام خميني(ره) هستند، بلاتكليف مانده و بازگشايي اين نمايندگي آموزش‌وپرورش در بخش ميرزا كوچك صومعه‌سراي استان گيلان، مورد غفلت واقع شده است.

ناگفته نماند، در نامه‌نگاري‌هاي انجام گرفته با آموزش‌وپرورش گيلان، به دليل تأسيس اين نمايندگي آموزش‌وپرورش با مصوبه شوراي عالي اداري، با ايجاد واحد جديد مخالفت شده است و اين در حالي است كه اين نمايندگي، پيش از اين فعال بوده و گرهي از مشكلات منطقه باز مي‌كرده، اما پس از گذشت اين مدت هنوز دليل تعطيلي اين نمايندگي مشخص نشده است

هیچ نظری موجود نیست: