۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

اورژانس بيمارستانها مملو از زخمی شدگان اعتراضات امروز است

6دی:


بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،در اثر يورشهای وحشيانه گارد ويژه حداقل 7 نفر جان باختند و تعداد زيادی از مردم زخمی شده اند بطوری که بيمارستانها مملو از زخمی شدگان است.
اعتراضات مردم در نقاط مختلف تهران همچنان ادامه دارد. تعداد شرکت کنندگان در اين اعتراضات به صدها هزار نفر می رسد .اين اعتراضات بيشتر در نقاط مرکزی ، جنوبی و شمال تهران متمرکز است. و مردم برای اعتراضات گسترده تری برای شام غريبان آمده می شوند . مردم با يورشهای وحشيانه نيروهای سرکوبگر مقابله می کنند و تا به حال تعداد زيادی از مردم زخمی و جان باختند .
مردم در حالی که با نيروهای سرکوبگر مقابله می کنند اقدام به سر دادن شعار های مختلفی می کنند که بعضی از شعارهايی به قرار زير است؛ يا حجت ابن الحسن ريشۀ ظلم را بکن/ اين ماه ماه خونه سيد علی سرنگونه /مرگ بر ديکتاتور/ ما اهل کوفه نستيم که پشت يزيد بيستيم/ تجاوز جنايت مرگ بر اين ولايت / زندانی سياسی آزاد بايد گردد/ ديکتاتور بدونه بزودی سرنگونه/ مرگ بر خامنه ای و شعارهای متعدد ديگر
حوالی ساعت 12:300 يک پاترول مشکی نيروهای لباس شخصی در خيابان شادمان تظاهر کنندگان را زير گرفت که به گفته شاهدان عينی 3 پسر جوان در دم جان باختند و سه نفر ديگر بشدت زخمی شدند.
حوالی پل کالج يکی از ماشينهای گارد، تظاهر کنندگان را زير گرفت يک پسر بچه 6 ساله بشدت زخمی شد که به بيمارستان امير علم منتقل گرديد وضعيت او حاد گزارش شده است.
در حال حاضر بخشهای اورژانس بيمارستاهای تهران مملو از زخمی شدگان امروز است،بخصوص بيمارستان 1000 تخته خوابه تعداد زيادی زخمی در آن هستند زخمی شدگان از سنين مختلف می باشند و اکثرا دختران وپسران جوان هستند.
نيروهای گارد ، لباس شخصيها، بسيجی ها و نيروی انتظامی که از مقابله پياده با مردم هراسناک شده اند با موتورها و خودروهای خود به اعتراضات مردم هجوم می برند.
علی خامنه ای ولی فقيه مطلق رژيم به عنوان کسی که فرماندهی نيروهای سرکوبگر را به عهده دارد با دستور دادن به نيروهی تحت فرمان خود که تا به حال منجر به جان باختن حداقل 7 نفر و تعداد بيشماری زخمی فقط در تهران شده اند برای چندمين بار مرتکب جنايت عليه بشريت شده است.
لازم است که مراجع حقوق بشری و حقوقی بين المللی برای پايان دادن به جنايت عليه بشريت عليه مردم ايران اقدامات لازم را به عمل آورد و جهان نمی تواند و نمی بايد نظارگر اين جنايتها در ايران باشد.
فعالين حقوق بشر ودمکراسی در ايران
6 دی 1388 برابر با 27 دسامبر 2009

http://hrdai.blogspot.com
http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.: 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: