۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

آخر عاقبت عکاسی، یا نقد گونه ای از عکاسی....

تصویر گدایی برای عکس، عاقبت عکاسی. کاریکاتور عکاس. کاری از معصومه معراجی

این دیگه زیادی عکاسه. سیر و سلوک عکاسی رو که طی بکنید این شکلی میشید. کاریکاتور عکاس، کاری از کاریکاتوریست و نقاش هنرمند قمی، معصومه معراجی (کاریکاتور عکاس. هنرمند نقاش. عکس. عکاسی. طراحی. مسخره. جوک عکس. سیاه و سفید. نقاشی. سبک. ایران. ایرانی. فارسی. پارسی)
طی کردن مراتب سیر و سلوک در عکاسی....! :)

(Cartoon Photographer. Artist painter. Fantastic. Photography. Design. Ridiculous. Jokes Photos. Black and white. Painting. Style. Iran. Iranian. Persian. Forums) کاریکاتور عکاس
بدون شرح!

توی عکاسی وقتی خیلی محو سوژه میشید، این شکلی میشه. (عکاس و حیوانات وحشی، کرگدن، نقاشی عکاس)
زیاد محو سوژه عکاسی نشوید و مراقب اطراف هم باشید....!

در مجموع شاید بتوان به طور خلاصه این گونه گفت که کاریکاتور تصویری است که به منظور هجو کردن چیزی یا کسی کشیده می شود . کاریکاتور یک شخص باید مضحک باشد و در کشیدن آن باید نمایش اعضای بدن سوژه مبالغه کرده و شخصیت سوژه را بنمایاند.
بدون شرح!

تصویری از کاریکاتور دوربین عکاسی. عکس: مصطفی معراجی. کاریکاتور: معصومه معراجی....کلمه ی کاریکاتور از کالمه ایتالیایی «کاریکار» گرفته شده که به معنای اغراق است اما اغراق در کاریکاتور یا طنز تصویری ، باید سنجیده ، منطقی و هوشمندانه باشد . برخی از پژوهشگران هنر کاریکاتور عقیده دارند که کلمه ی کاریکاتور کوتاه شده ی "کاریکاتورا" است که در قرن شانزدهم در ایتالیا توسط طراح و نقاش آن زمان ، آنیبال کاراکی مصطلح گردید.
گهی زین به پشت و گهی پشت به زین..!

کاریکاتور، جوک، کمیک، طنز، لطیفه، عکس خنده دار، نقاشی کاریکاتوری، نقاشی خنده دار. طرحهای کمیک : معمولا ژورنالیستها ، صفحه ی فکاهی خود را از این طرحها پرمی کنند . هدف اصلی این طرحها بیشتر خنداندن خوانندگان روزنامه یا مجله است و طراح ، اهداف تربیتی و یا اجتماعی را دنبال نمی کند .
کاریکاتور بدون شرح!

عکاس در حال شکار سوژه. اینم یه مدلش هست دیگه. شکارچی با دوربین. ..... کاریکاتوریست به عنوان مفسری شناخته می شود که فرآیند طرح را از محدوده ی یک پیام آنی و ساده و عینی بر می گیرد و به سوی انگیزه ای برای تفکر پیش می راند.
ارتباط عکاسی ماهیگیری... یا عکاس ماهیگیر.... یا...!

عکسی از کاریکاتور مشکلات در عکاسی، سنگینی حمل وسایل در عکاسی..... انتقاد از تجهیزات زیاد در عکاسی، نقد تصویری عکاس، نقد مقاله عکاس
بدون شرح!

یک طرح و دو نمونه. مشقات و مشکلات در عکاسی، گرانی حمل تجهیزات و بار در عکاسی از دیدگاه یک کاریکاتوریست
بدون شرح!

عکس های نقاشی کاریکاتور عکاس!!

بارها از دوستان شنيدم که ميگن، خدا بني بشري رو به گير

هیچ نظری موجود نیست: