۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

ارديبهشت ماه مراسم گراميداشت هفتمين روز جانباخته راه آزادی مهدی اسلاميان در شيراز برگزار شد.


روز يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ماه مراسم گراميداشت هفتمين روز جانباخته راه آزادی مهدی اسلاميان در شيراز برگزار شد. اين مراسم از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز گرديد. که در آن علاوه بر حضور بستکان ودوستان تعداد زيادی از مردم در آن شرکت کردند. مردم دسته ،دسته در مراسم حضور می يافتند و ياد و خاطره مهدی اسلاميان را گرامی ميداشتند.
تعداد شرکت کنندگان در اين مراسم بسيار زياد بود و از نقاط مختلف استان و حتی از شهرستانها در آن شرکت داشتند.مراسم گراميداشت هفتمين روز جان باخته راه آزادی تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه داشت.
مامورين وزارت اطلاعات در روزهای گذشته اين خانواده را تحت شديدترين فشارها و تهديدات قرار داده بودند که از گرفتن مراسم گراميداشت خوداری کنند که با ايستادگی خانواده اسلاميان آنها عقب نشستن و به اين خانواده گفته شد که مراسم را فقط با حضور اعضای خانواده و بستگان برگزار کنند .اما خانواده اسلاميان به خواست مامورين وزارت اطلاعات جواب رد دادند و به آنها اعلام کردند که ما اين مراسم را برگزار خواهيم کرد.
مامورين وزارت اطلاعات در طی مدت برگزاری مراسم در اطراف محل برگزاری حضور داشتند و با تهديد و برخورد غير انسانی سعی داشتن که از شرکت مردم ممانعت کنند .ولی خانواده و مردم به تهديدات و برخوردهای غير انسانی آنها توجهی نمی کردند .
شب گذشته خانم مريم راحمی مادر زنده ياد مهدی اسلاميان در اثر فشارها و ناراحتيها و سوگ از دست دادن فرزندش وضعيت جسمی وی به وخامت گراييد و به بيمارستان منتقل شد او در حال حاضر در بيمارستان بستری است .

هیچ نظری موجود نیست: