۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

توضیح کانون حمایت از سینمای زیرزمینی در مورد درج خبر درگذشت باربد طاهری در سایت مجاهدین

17.05.10 00:07 Alter: 2 days

توضیح کانون حمایت از سینمای زیرزمینی در مورد درج خبر درگذشت باربد طاهری در سایت مجاهدین

Kategorie: Nachricht

سایت همبستگی ملی‌ وابسته به مجاهدین به بهانه درگذشت هنرمند آزاده باربد طاهری اعلام کرده که او از حامیان و دوستان صمیمی‌ مجاهدین بوده است!

نزدیکی‌ و دوری باربد طاهری به جریانهای مختلف سیاسی ، بر اساس اصولی بود که برایش ارزش داشت و می‌‌شناخت . زندگی‌ و آثار باربد طاهری به خصوص در غربت خود گویای این مسئله است.

بنابراین باربد طاهری نیز مانند سایر اعضای این کانون وظیفه اصولی خود می دانست که با حفظ مواضع خود از مجاهدین و تمامی جریانهای ضد رژیم تا زمانیکه از مسیر مبارزه مردم و اردوگاه زحمتکشان بیرون نرفتند حمایت کند. اما زمانیکه مجاهدین آنچنان بی‌ دنده و ترمز و بی‌ پروا به سمت دوستی‌ صمیمی‌ با عوامل امپریالیسم و چپاولگران بین المللی رفتند تا شاید به استخدام رسمی آنان در بیایند ، همان اصول بر ما حکم می کرد که به افشای آنها پرداخته شود که شد.

باربد در آخرین مقاله اش درباره مجاهدین می گوید:

"... مجاهدین که همواره مدعی هفت دریا خون بین خود و رژیم بوده اند ، اما در یک آن و با یک فتوا رنگ سرخ هفت دریا خون را به رنگ سبز موسوی و کروبی تبدیل کرده و نامه فدایت شوم برای مجلس خبرگان حکومت و رضا پهلوی و… می نویسند و خواستار حفاظت سازمان ملل از جان موسوی می شوند . در معنا با دریوزگی هم بدنبال شاه وهم بدنبال شیخ راه می افتند ..."(1)

باربد طاهری نمی توانست دوست صمیمی کسانی باشد که تمام اصول و ارزش های مبارزه را زیر پا گذاشتند.

کانون حمایت از سینمای زیر زمینی‌ ایران

مه‌ ۲۰۱۰

هیچ نظری موجود نیست: