۱۳۸۹ اسفند ۲۰, جمعه

حکم اعدام برای بدن کبود خون آلود بعد از 74 ضربه شلاق












20اسفند.
اجرای حکم ضد بشری شلاق عليه يک زندانی محکوم به اعدام
بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" روز گذشته زندانی صلاح الدين جعفری به اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران برده شد و حکم قرون وسطايی و ضدبشری 74 ضربه شلاق در مورد وی به اجرا گذاشته شد.
روز پنجشنبه 19 اسفند ماه زندانی صلاح الدين جعفری 30 ساله به اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران برده شد و حکم ضدبشری و قرون وسطايی 74 ضربه شلاق عليه او به اجرا گذاشته شد. در اثر اين ضربات پشت او خون آلود و کبود شده بود او از درد شديد اين عمل شنيع و ضد بشری مأمورين ولی فقيه سخت در رنج است . اين زندانی از سال 1383 در سالن 3 بند 1 زندان گوهردشت کرج بسر می برد و به دليل درگير شدن با نيروهای انتظامی به اتهام محاربه و اقدام عليه امنيت به دو بار اعدام محکوم شده است .
به اجرا در آوردن حکم قرون وسطايی شلاق به منزلۀ اين است که به زودی حکم جنايتکارانه و ضدبشری اعدام اين زندانی به اجرا در خواهد آمد.
گزارشهايی موکد از زندان های مختلف حاکی از آن است که صادق لاريجانی يکی ازجنايتکاران عليه بشريت و منصوب ولی فقيه در قوۀ قضاييه در حال آماده سازی برای اجرای موج جديد اعدام ها بعد از پايان تعطيلات نوروز می باشد.ولی فقيه علی خامنه ای وقتی که با اعتراضات آزاديخواهانه و حق طلبانۀ مردم ايران مواجه می شود برای خاموش کردن اعتراضات مردمی و ايجاد فضای رعب و وحشت در جامعه به اعدام های گسترده روی می آورد.
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران ، نسبت به آماده سازيها برای اجرای گسترده احکام اعدام پس از تعطيلات عيد نوروز هشدار می دهد و از دبير کل ، کميسر عالی حقوق بشر و ساير مراجع بين المللی خواستار اقدامات عملی و فوری برای متوقف کردن موج جديد اعدام ها توسط رژيم ولی فقيه علی خامنه ای که قرار است بعد از تعطيلات عيد نوروز در ايران به اجرا گذاشته شود، می باشد .
فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران
20 اسفند 1389 برابر با 11 مارس 2011
گزارش فوق به سازمانهای زير ارسال گرديد:
کميساريای عالی حقوق بشر
کمسيون حقوق بشر اتحاديه اروپا
سازمان عفو بين الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
http://hrdai.blogspot.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: