۱۳۹۲ مرداد ۱۸, جمعه

استمداد همسر بهنام ابراهیم زاده از نهادهای حقوق بشری ؛ پدر فرزند مریضم را به زندان نفرستید


فعالان در تبعید: خانم زبیده حاجی زاده ، همسر کارگر در بند بهنام ابراهیم زاده طی نامه ای خطاب سازمانها ونهادهای انسان دوست ومترقی ؛ خواهان اعتراض علیه تصمیم مقامات زندان اوین ، مبنی بر بازگرداندن نیما ابراهیم زاده به اوین شد .
متن کامل این نامه که توسط “پایگاه خبری خانواده ابراهیم زاده” منتشر شده است ؛ به شرح زیر است:
این نامه را خطاب به همه انهایی که قلبشان برای ازادی وانسانیت می تپد ، مینویسم.

بی شک همه شما عزیزان سازمانها ونهادهای حقوق بشری و هر انسان آزادی خواهی که قلبش برای انسانیت می تپد؛ خبرهای دردناک مریضی تنها فرزند ما نیمای عزیز را دارید.
میدانید که ما با وجود زندانی شدن همسرم بهنام ابراهیم زاده چه دردها ورنج هایی را آن هم در نبود همسرم بهنام متحمل می شویم.
فرزندم نیما در نبود پدرش متاسفانه به این مریضی دردناک ودهشناک گرفتار شد و اکنون ماههاست که ما نیما را در بیمارستان فوق تخصصی کودکان محک بستری کرده ایم اما به تازگی نیما را به خانه وبه کنار خودمان اورده ایم ولی بعد از چند روز دیگر نیما بنا به تاکید دکترهای بیمارستان محک و وخیم بودن وضعیتش باید به بیمارستان محک برگردد و بستری شود.
در این مدت زمانی که همسرم در کنارمان بود تا حدودی وضعیت روحی نیما بهتر شده بود. ولی اکنون باز مقامات قضایی تصمیم گرفته اند که همسرم و پدر فرزند بیمارم را به زندان برگردانند.
برگرداندن همسرم بهنام به زندان ضربه سخت وکاری به تنها فرزند بیمارم نیمای عزیز می رساند و قطعا بهبودی اش را به تاخیر وبه خطر می اندازد. فرزندم همان گونه که به دارو و قرص پزشکان برای بهبودی اش نیاز دارد، به پدرش هم نیاز دارد. من آزادی او را میخواهم.
جرم همسرم تنها دفاع از کودکان وکارگران بوده است. بهنام یار ویاور دهها خانواده کارگری وکودک بوده است که به حبس ناعادلانه محکوم گردیده اند.
 ایا همچین انسانی باید جایش گوشه وکنج زندان باشد واز دیدن تنها فرزند بیمارش وکودکانی که بهنام به انها علاقمند است محروم بماند؟
من امروز به عنوان مادر نیما ابراهیم زاده وهمسر بهنام ابراهیم ز اده از تمامی سازمانها ونهادها ی انسان دوست ومترقی وهمه کسانی که قلبشان برای انسانیت می تپد می خواهم که به هر طریق ممکن که می توانند نگذارند بهنام را به زندان برگردانند واعتراض خود را علیه این تصمیم و برگرداندن بهنام به زندان واکنش نشان بدهند. نیمای من به پدر ش نیاز دارد وما نیز به کمک شما عزیزان نیاز داریم. ما را تنها نگذارید. همانطور که تا کنون همراهمان بوده اید. صمیمانه از همگان سپاسگزارم. کمک کنید تا بهنام در کنار ما بماند .
زبیده حاجی زاده همسر زندانی بهنام ابراهیم ز اده
17 مرداد 92

هیچ نظری موجود نیست: