۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

شهريور.تبليغات گسترده در مورد احمدی نژاد به عنوان پيشقراول ظهور امام زمان

روشنگری.معرفی احمدی نژاد به عنوان شخصيتی که ,قيام, او نشانه فرارسيدن زمان ظهور امام زمان است، علامت خطری است که نشان ميدهد کانون های قدرت در رژيم مدت هاست که در صدد تدارک کودتا و فرود آوردن مشت محکم بر سر مردم بوده اند. بايد تاکيد کرد اين سياست به غايت خطرناکی است که نشان دهنده تحرک فاشيستی محافل قدرت در ايران است . تنها يک جستجوی کوتاه در اينترنت نشان دهنده حجم گسترده تبليغات اين محافل است. آن ها گاه بطور مشخص باند احمدی نژاد - خامنه ای را به عنوان قيام کنندگان زمان ظهور معرفی ميکنند و گاه بدون نام بردن از اشخاص نظرات حجتيه را تبليغ ميکنند. لازم به يادآوری است که بنا بر اين نظرات در زمان ظهور مهدی سه قيام روی ميدهد که دو تای آنها برحق و برای تدارک ظهور است و سومی تقلبی است و تحت عنوان اسلام قصد فريب مردم را دارد. بعضی وبلاگ ها موسوی يا ديگر رهبران اصلاح طلب را به عنوان اين شخص معرفی ميکنند.
تصوير زير که در شبکه وبلاگ های ايرانی برای افشای اين سياست ارتجاعی منتشر شده است توسط يکی از کاربران به روشنگری ارسال شده است. در تصوير می بينيم که احمدی نژاد را قيام کننده ای معرفی ميکند که در احاديث مربوط به امام زمان از شهر ری می آيد. در ای ميل اين توضيح زير تصوير آمده است:

نام کتاب ” شخصيت های زمان ظهور ” است . اين کتاب در حجم بالا در کتابخانه های مساجد و پايگاههای بسيچ موجود است . و فقط منحصر به اين يک مورد نيست . کتاب های ديگری نيز در اختيار ما هست که آقای خامنه ای را به سيد خراسانی تشبيه می کنند و اينها همه از سوی شاگردان موسسه مصباح يزدی تهيه ميشوند.

15 شهریور 1388 21:59



هیچ نظری موجود نیست: