۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

بی شرمی ناتنیاهو نخست وزیر اسرائیل- نادر هدایت

www.naderhedaiat.tk

نتانیاهو نخست وزیر رژیم نژاد پرست ومذهبی اسرائیل وکشورهای حامی او همیشه دو مساله را به یکدیگر پیوند زده اند وخواسته اند جنایاتی را که رژیم جنایتکار اسرائیل علیه فلسطینیان مرتکب شده و میشوند را توجیح نمایند. آنها جنایت علیه یهودیان که بخشی از جنایت نازی ها در کشورهای تحت سلطه نازیها در جنگ جهانی دوم بوده است را با مساله وجود اسرائیل که یک دولت تروریستی است پیوند میزنند و تعجب میکنند که فرصت طلبانی مانند صدام حسین ، قذافی ویا احمدی نژاد نیز همانند خود آنها که از مساله هولوکاست برای توجیح سرکوب مردم فلسطین وداشتن دویست بمب اتمی ازاین مساله برای اهداف سیاسی خود استفاده میکنند. www.radiofarda.com/content/F8_NETANYAHU_UN_AHMADINEJAD_holocaust_nuclear_hamas/1836220.html

نتانیاهو در حالی در سازمان ملل دیگر کشورها را متهم به بی شرمی میکند که خود دهها مصوبه سازمان ملل را در رابطه با مساله فلسطین از جمله حق داشتن کشور فلسطینی و مصوبه های سال هزار ونهصدو شصت وهفت را در نظر نمیگیرد . اودر حالی کشورهای دیگر که سخنرانی احمدی نژاد را که اشاره ای به هولوکاست ونفی آن نداشت گوش میداده اند وسالن را ترک ننموده اند متهم به بی شرمی میکند که خود اسرائیل وجودش همراه با تررو و راندن مردم فلسطین از خانه وکاشانه اشان بوده است و علی رغم تلاشهای بخشی از سیاستمداران فلسطین مانند عرفات حاضر به رعایت قراردادهای نروژ با دولت خودگردان فلسطین نیستند ونبوده اند وهمیشه مانع صلح بوده اند. نتانیاهو خود در جهت برانداختن مردم فلسطین در مناطق اشغالی میباشد وساده ترین خواسته های جوامع بین المللی و سازمان ملل وحتی هم پیمانان امپریالیستی اش را در مورد عدم گسترش مناطق یهودی نشین در سرزمینهای اشغالی را رعایت نمیکند. نتانیاهو ودولت راست گرای او بارها به نفی حقوق و داشتن دولت مستقل فلسطینی پرداخته اند و حتی مرد م فلسطین را به هولوکاست تهدید کرده اند وعملا نیز مرد م غزه را بنا به گزارشات سازمان ملل تحت شدیدترین فشارها ی اقتصادی وغیر انسانی قرار داده اند و آنها را شبانه روز تحت سرکوب وترور دولتی خود قرار میدهند. بهرروی در مورد جنایات اسرائیل در قبل فلسطین وفلسطینها بسیار نوشته شده وگفته شده است واین جنایات نیز ادامه دارد ولی نتایاهو دقیقا به همان بی شرمی احمدی نژاد که هولوکاست را نفی میکند سعی میکند که از جنایت هولوکاست برای اهداف سیاسی اسرائیل بهره برداری کند واین درحالی است که از جنایت کارترین رژیمها در پنجاه سال اخیر در منطقه خاورمیانه و جهان است ویک رژیم اشغالگر است واین خود بی شرمی وتوهین به فهم انسانهاست که این جنایتکار نتانیاهو خود اکنون مدعی هم شده است. هولوکاست وجنایت علیه یهودیان در اروپا اتفاق افتاده است ومطمئنا هیچ ربطی به رژیم جنایتکار اسرائیل ندارد ومطمئنا قربانیان آنها در تصورات خود نیز این را رسم نکرده بودند که کسی بنام آنها مانند رژیم اسرائیل وحامیان امپریالیستی اش به توجیح جنایات خود با خون این قربانیان نازی بخواهند بپردازند ودقیقا احمدی نژادها هم از همین نقطه شروع میکنند که آنها خود شروع میکنند یعنی ارتباط دادن جنایت هولوکاست با توجیه وجود اسرائیل در منطقه خاورمیانه و جنایات آن برای ادامه زندگی کشور اسرائیل .

راه حل انسانی وجود یک دولت دمکراتیک غیر مذهبی در این منطقه است که بدوراز تعصبات مذهبی وملی برای مردم فلسطین و اسرائیل زیر نظر سازمان ملل ودر یک کشور غیر مذهبی وبعنوان غیر یهود با هویتی جدید ودمکراتیک درکنار هم زندگی نمایند. اختلاف بین یهود و فلسطین که بیش از هزار سال زندگی در کنار هم کرده اند تنها فر آورده امپریالیسم وصهیونیسم نژاد پرست ورژیم مذهبی اسرائیل است وگرنه در یک کشور دمکراتیک وغیر مذهبی مردم یهود وفلسطینی در مقابله با امپریالیسم وصهیونیزم و همچنین سرمایه داری جهانی همراه با مردم منطقه منفعت مشترک دارند وبرای همین کشورهای مرتجع منطقه از جمله اسرائیل و دیگر کشورهای عربی و جمهوری اسلامی همراه با امپریالیستها سعی میکنند که این خط مشترک را با اختلافات مذهبی وملی از یکدیگر جدا نمایند. زحمتکشان منطقه چه تحت حاکمیت رژیم نژاد پرست ومذهبی اسرائیل وچه در تحت حاکمیت کشورهای مرتجع عرب و جمهوری اسلامی دارای منافع مشترک طبقاتی میباشند که مذهب و ملیت دو عنصری است که دشمنان زحمتکشان در منطقه سعی میکنند به آن دامن بزنند تا منافع حاکمیت خود وهمچنین امپریالیسم وسرمایه داری جهانی را حامی باشند.

اتحاد مردم زحمتکش ونفی اختلافات مذهبی و ملی میتواند در این منطقه کشورها را به سوی آزادی ، برابری وصلح بکشاند زیرا جدای از مذهب وملیت که دو عنصر اختلاف بر انگیز وهمچنین اهرم ارتجاعی در دست حاکمان مرتجع وامپریالیسم است آنها دارای منافع مشترک در این رابطه میباشند.

هیچ نظری موجود نیست: