۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

اسامی عوامل حکومت در سرکوب دانشجويان دانشگاه

27 اسفند.نام و تصوير عوامل رژيم در سرکوب دانشجويان شيراز

اسامی عوامل حکومت در سرکوب دانشجويان دانشگاه شيراز








1-محمد هادی صادقی رئيس پيشين دانشگاه که در يورش لباس شخصيها در بعد اتخابات و 13 آبان به و اخراج و بازداشت دانشجويان با همکاری اطلاعات شيراز نقش اساسی داشت. نامبرده همچنين در سرکوب مخالفين در دهه 60 نيز نقش داشت و فرمانده سپاه مرودشت بود

2-دكتر سيدحسين کارپرورفرد معاون دانشگاه و از عوامل سرکوب و اخراج و بازداشت ،تعليق دانشجويان می باشد.همچنين نامبرده از عوامل سرکوب مخالفين دهه 60 و يورش لباس شخصيها در بعد انتخابات و 13 آبان به دانشگاه می باشد.

3-محمد باقر عباسی معاون فرهنگی دانشگاه می باشد.نامبرده نيز دراز عوامل سرکوب مخالفين دهه 60 و يورش لباس شخصيها در بعد انتخابات و 13 آبان به دانشگاه می باشد
4-على اكبر عوض پورمدير امور دانشجويی دانشگاه می باشد.نامبرده از عوامل اجرايی معاون دانشگاه می باش
5-فرهاد قاسمی رئيس بخش علوم سياسی که در سرکوب دانشجويان علوم سياسی نقش بسزايی دارد که باعث اخراج آنها از دانشگاه شده است.نامبرده در خودکشی يک دانشجوی رشته علوم سياسی نقش اساسی داشت.

7-محمد جواد سلمانپواستاد بخش الهيات می باشد نامبرده نيز از عوامل سرکوب دانشگاه و اسلامی کردن آن می باشد
8-محمدی رئيس حراست دانشگاه و نماينده اداره اطلاعات در دانشگاه می باشد.نامبرده در اخراج،تعليق و بازداشت دانشجويان نقس اساسی دارد.
6-دكتر محمد مؤذنی رئيس جديد دانشگاه و از عوامل حکومت می باشد.نامبردهدر جلسه معارفه بر اسلامی کردن و سرکوب مخالفين به عنوان اهداف خود نام برد.

هیچ نظری موجود نیست: