۱۳۹۰ فروردین ۱۷, چهارشنبه

عکس:«تصادم» يک «لباس شخصی» با يک استاد عضو هيات علمی دانشگاه


روشنگری.صاحب اين عکس يک پزشک و نام او جواد سليمی است. کبودی دور چشم اثر مشت و لگد يک مامور شبه نظامی حکومت اسلامی يا به عبارت ديگر «لباس شخصی» است. علی شکوری راد نماينده سابق مجلس و عضو جبهه مشارکت در وبلاگ خود جواد سليمی را چنين معرفی کرده است: طبيب، دارای تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحي، عضو هيأت علمی دانشگاه با رتبۀ استاد تمامي، عضو تيم پيوند کبد است. ضمنا او داماد ميرحسين موسوی است اما علت «تصادم» با لباس شخصی ها نه اين خويشاوندی و نه فعاليت سياسي، بلکه اين است که او جايگاه رسمی شهروند در جمهوری اسلامی ايران به مثابه « عضو گله ولايت» را تشخيص نداده و به شبه نظاميان گفته يک زن را کتک نزنند. آنها هم گفته اند «جفنگ نگو» و اول در جا در خيابان «حق» اش را کف دستش ميگذارند و مهر آن را هم روی صورتش باقی می گذارند، بعد هم او را به بازداشتگاه می برند تا بداند سه برادرش برای آن «شهيد» شدند تا جمهوری به ولايت و ملت ايران به رمه تبديل شوند.
عکس:«تصادم» يک «لباس شخصی» با يک استاد عضو هيات علمی دانشگاه
روشنگری.صاحب اين عکس يک پزشک و نام او جواد سليمی است. کبودی دور چشم اثر مشت و لگد يک مامور شبه نظامی حکومت اسلامی يا به عبارت ديگر «لباس شخصی» است. علی شکوری راد نماينده سابق مجلس و عضو جبهه مشارکت در وبلاگ خود جواد سليمی را چنين معرفی کرده است: طبيب، دارای تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحي، عضو هيأت علمی دانشگاه با رتبۀ استاد تمامي، عضو تيم پيوند کبد است.
ضمنا او داماد ميرحسين موسوی است اما علت «تصادم» با لباس شخصی ها نه اين خويشاوندی و نه فعاليت سياسي، بلکه اين است که او جايگاه رسمی شهروند در جمهوری اسلامی ايران به مثابه « عضو گله ولايت» را تشخيص نداده و به شبه نظاميان گفته يک زن را کتک نزنند. آنها هم گفته اند «جفنگ نگو» و اول در جا در خيابان «حق» اش را کف دستش ميگذارند و مهر آن را هم روی صورتش باقی می گذارند، بعد هم او را به بازداشتگاه می برند تا بداند سه برادرش برای آن «شهيد» شدند تا جمهوری به ولايت و ملت ايران به رمه تبديل شوند.
شرح ماجرا در وبلاگ علی شکوری راد
http://gollejeh.ir/2011/04/post_208.shtml

هیچ نظری موجود نیست: