۱۳۹۲ خرداد ۱۹, یکشنبه

جلسة فوق العاده مياندوره يي شوراي ملي مقاومت در روز جمعه 17خرداد با شركت اعضاي در دسترس شورا براي رسيدگي به استعفاي غير مترقبه آقايان روحاني و قصيم برگزارشد.
به گزارش دبير ارشد شورا، دبيرخانه حدود ساعت22 چهارشنبه 15خرداد 1392به طور ناگهاني متن اين استعفانامه را از طريق ايميل دريافت كرد كه حدود سي دقيقه بعد در سايتهاي اينترنتي منتشر شد. اين درحالي بود كه دبيرخانه حدود 6 ساعت قبل از آن (حوالي ساعت 16) تلفني با آقاي قصيم گفتگو داشت و وي هيچگونه اشاره يي به استعفا يا طرح گلايه يا سئوالي پيرامون موضوعات ذكرشده در استعفانامه نكرد. در همان روز و همچنين روزها و هفته هاي قبل، دبيرخانه ارتباطات ايميلي و تلفني متعددي با آقايان داشت كه در آنها هيچ‌كدام از آنان هيچ اشاره‌يي به اين موضوعات نكردند. در اين تماسها چندبار هم براي جلسات و صحبتهاي جاري شورايي به پاريس دعوت شدند، ولي با طرح موضوع بيماري از آمدن عذر خواستند.
درچنين وضعيتي، دريافت غيرمترقبة استعفانامه و انتشار بلافاصلة آن در سايتهاي اينترنتي و قائل نشدن كمترين فرصتي حتي براي مطلع كردن اعضاي شورا، بسيار شك برانگيز است. آنهم در شرايطي كه مقاومت در آستانة انتخابات رژيم و تهديداتي كه متوجه ساكنان اشرف و ليبرتي است، براي گردهمايي بزرگ سالانة خود آماده مي شود.
متأسفانه در استعفانامة آقايان به مسائل تكراري زيادي پرداخته شده، اما به سئوالات اصلي، كه ادعاي «مرگهاي مشكوك» در داخل مجاهدين و «طلاق اجباري» است و دعوت از مدعيان به شكايت قضايي هيچ اشاره‌يي نشده، و مهمتر از آن، همة توطئه هايي كه مشخصاً جان مسئول شورا را مورد تهديد رژيم و همدستان و ايادي آن با مشاركت كوبلر قرار داده، عامدانه ناديده گرفته شده است.
شركت كنندگان در جلسة مياندوره يي اصرار كردند كه اين مراتب در بيانية جداگانه يي با امضاي كلية اعضاي شورا متعاقباً به اطلاع عموم برسد تا در اين شرايط، صف دوست و دشمن از يكديگر به خوبي قابل تميز باشد.
تا زمان صدور و انتشار بيانية تفصيلي شوراي ملي مقاومت، شركت كنندگان بر موارد زير تأكيد مي ورزند:
1-افشا و محكوم كردن سناريويي كه از نيمة ارديبهشت گذشته با عناصر نادم و تواب مانند مصداقي و يغمايي شروع شد و با استعفاي غيرمترقبة اين دو تن كه بايد طبق آئيننامة داخلي شورا پاسخگوي سكوت و اقدامات پيشين خود در ارتباط با افراد يادشده مي بودند، به مرحلة جديدي رسيد كه از چنگ انداختن بيش از پيش دشمن ضدبشري بر شوراي ملي مقاومت ايران به عنوان تنها جايگزين دموكراتيك پرده برمي دارد.
2-شناعت و شقاوت به حدي رسيده است كه معني سياسي اقدامهاي فوق الذكر به كلي ناديده گرفته شده و دشمن در سربريدن مجاهدان اشرف و ليبرتي و به ويژه در رديابي و حذف فيزيكي مسئول شوراي ملي مقاومت تشجيع مي‌شود.
3-ما اين اقدام غافلگيركننده را كه با طرح موضوع بيماري طي يكماه گذشته و با بي‌جواب گذاشتن همة دعوتها و تماسهاي دبيرخانه صورت گرفته است، حاكي از فقدان اخلاق شورايي و جمعي، خنجر زدن از پشت و خيانت به عاليترين مصالح جنبش مقاومت در برابر رژيم آخوندها مي دانيم، به خصوص كه جلسات مياندوره يي و جلسات هفتگي اعضاي شورا در محل دبيرخانه پيوسته در دسترس آنها براي طرح همة مطالبشان بوده است.
•    غايبين جلسة مياندوره يي متعاقباً در جريان قرار گرفتند و برگه ها ي امضا شده رأي گيري را براي دبير‌خانه ارسال كردند.

هیچ نظری موجود نیست: