۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

اسامی ۷ مرد و یک زن به چشم می‌خورد که به گفته پلیس در جریان درگیری های روز یکشنبه کشته شده اند.

خبرگزاری هرانا - حقوق شهروندی، اندیشه وبیان: در این اطلاعیه که روز دوشنبه ۷ دی (۲۸ دسامبر) در وب سایت رسمی نیروی انتظامی ایران منتشر شده است، اسامی ۷ مرد و یک زن به چشم می‌خورد که به گفته پلیس در جریان درگیری های روز یکشنبه کشته شده اند.

اسامی کشته شدگانی که علت مرگ آنها در گزارش پلیس آمده عبارت است از: مهدی فرهادی راد، ۳۴ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله ساچمه ای به صورت)، محمد علی راسخی نیا، ۴۰ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله ساچمه ای شکاری) و علی موسوی حبیبی، ۴۲ ساله (علت مرگ: اصابت گلوله).

در این فهرست همچنین نام شهرام فرجی، ۳۰ ساله، جهانبخت پازوکی، ۵۰ ساله و امیر ارشدی،۳۰ ساله نیز وجود دارد که علت مرگ آنها نامشخص عنوان شده است.

در این اطلاعیه به وجود اجساد یک مرد ۳۱ ساله ناشناس که بر اثر ضربات چاقو کشته شده و یک زن ناشناس ۴۳ ساله ای که علت مرگ او "احتمالا سقوط یا تصادف" عنوان شده نیز اشاره شده است.

روز یکشنبه ( ۶ دی ۱۳۸۸) همزمان با مراسم مذهبی روز عاشورا که با هفتمین روز درگذشت آیت الله حسینعلی منتظری از مراجع تقلید شیعیان نیز مقارن شده بود، معترضان به حکومت ایران در شهرهای مختلف این کشور، از جمله تهران، اصفهان، نجف آباد، مشهد، شیراز، تبریز و قم به تظاهرات پرداختند.

منبع خبر :

هیچ نظری موجود نیست: