۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

ربودن‌وشكنجه‌فرزندنماینده‌سابق‌

آذر 1388 سایت آینده
گزارشهای دریافتی از بازداشت چند روزه برخی دانشجویان دستگیر شده به دست عواملی خبر می دهد كه هیچ یك از مسئولین امنیتی كشور حاضر به پذیرش مسئولیت آن نمی شوند.

به گزارش "آرمان ایران" در روز 16 آذر پس از برگزاری تظاهرات اعتراضی برخی دانشجویان در دانشگاه های تهران، فرزند رئیس سابق یكی از دانشگاه های كشور كه سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز داشته بوسیله افراد ناشناسی دستگیر و به نقطه نامعلومی برای طی دوره بازداشت و بازجویی های مكرر منتقل می شود.

خانواده دانشجوی دستگیر شده پس از چند روز پیگیری از محل دستگیری وی به هیچ نقطه روشنی نمی رسند و مراجع رسمی كشور نیز هیچ یك مسئولیت این دستگیری را تقبل نمی نمایند و در حالیكه 5 روز پس از دستگیری وی سپری می شود، وی در خیابان های تهران رها می گردد. وی با بیان آنكه تمام 5 روز بازداشت را باچشمان بسته و دست های دستبند زده و پاهای زنجیر شده گذرانده است، از رفتار بسیار بد و توام با شكنجه دستگیر كنندگانش خبر می دهد.

ضربات ناشی از كتك كاری های صورت گرفته بوسیله این گروه ظاهرا خودسر به نحوی بر او تاثیر گذارده كه هم اكنون قسمت مهمی از حافظه خود را از دست داده است ووی در حال مداوا بوسیله پزشكان می باشد.

به گزارش خبرنگار "آرمان ایران" هنوز پیگیری های خانواده دانشجوی شكنجه شده برای آگاهی از گروه دستگیر كننده فرزندشان به هیچ نتیجه روشنی نرسیده است.

نكته قابل ذكر در حادثه پیش آمده برای این دانشجو آنست كه دستگیركنندگانش روز پیش از آزادی این دانشجو با ارسال یك اس ام اس پدر وی را در جریان دستگیری فرزندش و اینكه فردا وی آزاد می شود قرار می دهند، این پیام كوتاه نیز به نحوی ارسال شده بود كه فرستنده آن قابل شناسایی نبوده است!

هنوز از ماهیت و هدف این افراد، اطلاعاتی به دست نیامده ولی این قبیل حوادث زنگ هشداری است برای مسئولینی كه به حمایت نهادهای غیر رسمی و لباس شخصی در مناسبت ها دل خوش نموده و از عواقب دخالت آنها در برخورد با مخالفین احتراز نمی نمایند. ظاهرا مسئولین رسمی رسیدگی به امنیت كشور نیز از اقدامات چنین گروه هایی شاكی می باشند اما منشا آن را هنوز نتوانسته اند كشف نمایند
.

هیچ نظری موجود نیست: