۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

کلاهتان را بالاتر بگذارید: نمایش پـ.ـورن استار معروف به مناسبت نیمه شعبان در صدا و سیما؟


کلاهتان را بالاتر بگذارید: نمایش پـ.ـورن استار معروف به مناسبت نیمه شعبان در صدا و سیما؟

۳ مرداد ۱۳۸۹ امیرهادی انواری

جای برادران ارزشی واقعن خالی، این پست صرفن جهت اطلاع رسانی به برادران است، که به جای رصد کردن و مانیتور کردن فارسی ۱ و … گوشه چشمی هم به صدا و سیمای خودی داشته باشند.

میلگرد هشت را به فارسی ۱ و مرداک کافر زدید، یک سوزن ته گرد هم به خودتان بزنید بد نیست!

برای چندمین بار صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، فیلم سینمایی دو کلاهبردار و نصفی رو به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان پخش کرد(جای تاسف داره واقعا، لینک معرفی اثر را در اینجا ببینید )

شاید از نظر خیلی ها اشکالی نداشته باشه، اما حقیر در عجبم از دم خروس و قسم حضرت عباس.

از یک طرف در یک کانال، افاضات جناب آقای دکتر، مهندس، کارشناس رسانه، جامعه شناس و….. عباسی پخش میشه، مبنی بر «زنای ذهنی» با دیدن هنر پیشه های زن، در کانال دیگه، جناب آقای شریعتی ورژن سال ۸۹، حضرت رحیم پور اذغدی، از توطئه جنگ نرم و هالیوود می گویند و سـ.ـکس خشن و… از طرف دیگر در همان صدا و سیما فیلم معروف خانم و آقای اسمیت، تولید همان هالیوود کافر لامذهب به مناسبت عید شیعیان در کشور شیعه پخش میشه و این آخری شاهکاره.

نمی دانم، دیدن خانم Sabrina Ferilli (یکی از دو نقش اصلی فیلم) از پـ.ـورن استارهای بنام که عکسشون به وفور روی جلد نشریات آنچنانی به چاپ می رسد، و حسب اتفاق مثل خواهر عزیزمون آنجلینا جولی نیستند و بیش از بازیگری، چهره خاصشون معروفه اگر در صدا و سیما پخش بشه موجب زنای ذهنی نمیشه؟

من خواهش می کنم، دوستان و عزیزان در صدا و سیما بفرمایند، برای چی تصویر این خانوم رو در صدا و سیمای ارزشی جمهوری اسلامی ایران نمایش می دهند؟

برای روشن شدن بحث، توجه شما رو به چند تصویر سانسور شده(به لحاظ بحث های اخلاقی) از ایشون جلب می کنم، بدیهی است اطلاعات بیشتر را می توانید خودتون با نام این خانوم جستجو کنید.

1

هیچ نظری موجود نیست: