۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

پیکر ستار بهشتی در حالی دفن شد ، آغشته به خون بود

 پیکر ستار بهشتی در حالی دفن شد ، آغشته به خون بود



جنازه ستار را در حالی دفن کردند که قسمت های پا و زانوی وی خونی بوده و آثار کبودی و زخم بر سر و صورتش مشهود بوده است.
طبق اظهارات این شاهد، سر و صورت ستار بهشتی به شدت مورد آسیب قرار گرفته بوده و کفن وی آغشته به خون بوده است. ماموران اطلاعاتی اجازه رویت کامل جنازه را به خانواده وی ندادند.
تنها برای چند لحظه، پس از اینکه پیکر ستار بهشتی را در قبر گذاشته اند، صورت وی را به خانواده اش نشان داده اند. به گفته این شاهد، ماموران تمام تلاش خود را کرده بودند که کبودی ها و زخم های صورت ستار بهشتی را با گچ بپوشانند.
بنا به این گزارش، ستار بهشتی به شدت مورد ضرب و شتم از نواحی مختلف بدن واقع شده بود و هنگام شستشو در غسالخانه، آثار آن مشهود بوده است. ستار بهشتی را در امام زاده محمد تقی رباط کریم(واقع در رباط قدیم)؛ قطعه ۷، ردیف۳، شماره ۱۱ دفن کرده اند. قرار بود امروز از ساعت ۲بعدازظهر،علیرغم تهدید شدید ماموران، مراسمی بر سر مزار وی برگزار شود اما گزارشی در مورد نحوه برگزاری این مراسم انتشار نیافته است.
رسانه های خبری روز گذشته از حضور گسترده ماموران امنیتی، فیلمبرداری و برخورد با افراد در حال صحبت با موبایل در محل تدفین، همچنین جمع کردن تمام عکس ها و اعلامیه های مربوط به مراسم ترحیم، جلوگیری از تماس با اعضای خانواده و تهدید سحر بهشتی خواهر ستار به بازداشت در صورت تماس با رسانه ها خبر داده بودند.
بنا به اظهارات شاهد عینی، ماموران روز گذشته، با گرفتن دستگاه تلفن همراه شوهرخواهر ستار که برای تحویل جنازه به پزشکی قانونی مراجعه کرده بود؛ هنگام تماس خبرنگاران، خود را به جای نامبرده جا می زدند و از قول وی می گفتند که ستار زنده است و هم اکنون در بیمارستان است

هیچ نظری موجود نیست: