۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

24شهريور :احضار 10 تن از دانشجويان دانشگاه رازی به وزارت اطلاعات و ضرب و شتم آنها

خبرنامه اميرکبير، همزمان با نزديک شدن به زمان بازگشائی دانشگاه ها و در ادامه موج احضارهای دانشجويان دانشگاه های مختلف به وزارت اطلاعات، 10 تن از دانشجويان دانشگاه رازی کرمانشاه نيز به اداره اطلاعات اين شهرستان احضار شدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير، همزمان با بازگشائی دانشگاه رازی کرمانشاه و زمان انتخاب واحد دانشجويان، فشارهای گسترده بر فعالان دانشجويی دانشگاه رازی کرمانشاه به علت اعتراضات دانشجويان به نتايج انتخابات نيز آغاز شده است. بگونه ای که همزمان با احضار گسترده دانشجويان به کميته انضباطی و صدور بيش از 20 ترم حکم تعليق برای دانشجويان اين دانشگاه، 10 دانشجو نيز به اداره اطلاعات فراخوانده شدند.


حشمت الله مطاعی دانشجوی کارشناسی ارشد، سيامن غياثي، آبتين پگاه، اشکان مسيبيان، بابک غياثي، روشنک اميريان، اکرم شيخ پور، روناک محمدي، محمدجعفري، شکوه احمدي، دانشجويان احضار شده اين دانشگاه هستند.


پس از مراجعه اين دانشجويان، آنان با رفتارهای بسيار بد ماموران امنيتی مواجه شده و تعدادی از آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.


گفتنی است پيش از اين نيز 50 دانشجوی دانشگاه تهران و تعدادی از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت، سه دانشجوی دانشگاه مازندران، تعدادی از فعالين دانشجويی دانشگاه شيراز و دانشگاه قزوين، 2 تن از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه خواجه نصير نيز به نهادهای امنيتی احضار شده

هیچ نظری موجود نیست: