۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

ورش وحشیانه گارد زندان به زندانیان سیاسی بی دفاع بند 4 زندان گوهردشت کرج


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صبح امروز گارد زندان گوهردشت کرج به زندانیان سیاسی و سایر زندانیان بی دفاع بند 4 زندان گوهردشت کرج یورش بردند و زندانیان را مورد اهانت و اذیت وآزار قرار دادند.
روز سه شنبه 24 آذر ماه گارد زندان به بند 4 زندان گوهردشت کرج که محل بازداشت اکثر زندانیان سیاسی است یورش بردند و زندانیان را با عربده کشی اهانت و بدرفتاری به سالن هواخوری که رو باز است و در معرض سرمای شدید می باشد برای مدت طولانی منتقل کردند. سپس همراه با سگهای خود به سلولهای زندانیان سیاسی یورش بردند و حداقل وسائل شخصی آنها را که توسط خانواده هایشان تامین شده بود پخش و تخریب کردند. دست نوشتها و کارتهای تلفن که برای تماس با خانواده های خود مورد استفاده قرار می دادند را با خود بردند. گارد زندان حتی مواد غذایی که زندانیان سیاسی که از فروشگاه زندان خریداری کرده بودند را با خود بردند.
در این یورش وحشیانه نزدیک به 40 نفر از نیروهای گارد زندان شرکت داشتند آنها توسط مرادی و سمیعی فرماندهی می شدند. این یورش وحشیانه برای مدتی طولانی ادامه داشت. علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج دستور دهنده این یورش بود و تحت نظارت کرمانی و فرجی رئیس و معاون حفاظت و اطلاعات زندان صورت می گرفت.
بند 4 زندان گوهردشت کرج محل بازداشت اکثر زندانیان سیاسی است که از جملۀ آنها ؛ منصور اسالو رئیس هیئت مدیره شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه،علی صارمی،سعید ماسوری، افشین بایمانی، ارژنگ داودی،علی معزی،هود یازرلو، میثاق یزدان نژاد،محمد علی منصوری،شیرمحمد رضائی،منصور رادپور و تعداد زیادی از زندانیان سیاسی دیگر می باشند.

هیچ نظری موجود نیست: