۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

علی اکبر انارکی؛ فرد شماره یک و سر مزدور ورامین شناسايي شده

كليه مزدوران ورامين

كليه مزدوران استان تهران

كليه مزدوران ايران



علی اکبر انارکی
علی اکبر انارکی

حتما” شنیده اید که یکی از بازوان سرکوب معترضان تهرانی بسیجیان ورامین هستند.

فرد شماره یک و کلیدی را به شما معرفی میکنیم:

نام: اکبر (علی اکبر) نام خانوادگی: انارکی
نام پد: احمد (معروف به حاج احمد)

مسئولیت: فرمانده ناحیه یک بسیج قائم، مستقر در مجتمع ادارات ورامین(مخصوص سرکوب) و فرمانده عملیاتی سپاه ورامین

آدرس محل زندگی: ( شنیده شده وی به تازگی محل زندگی اش را به خیابان پشت سپاه ورامین انتقال داده است).

وی در آخرین فعالیت خود تعداد 800 نفر بسیجی را برای سرکوب معترضین در روز اول اسفند 89 از ورامین به تهران برده است.

منبع عکس: http://gozare-lahzeha.blogfa.com/post-47.aspx

اسامی دیگر مزدوران در عکس (برگرفته از نوشته ای در مورد این عکس ها):


دیگر مزدوران گروه
دیگر مزدوران گروه

بعد از مدتها چند روز قبل خبری تو سط  مسوول کوهنوردی سپاه ورامین به من رسید و آن این بود که قرار است در ادامه حرکت نمادین و نصب پرچم یا مهدی (عج) بر یکی دیگر از کوه های مرتفع ایران انجام شود ، من بعد از صعود به قله سبلان که چند سال پیش با این گروه انجام داده بودم همواره منتظر خبر صعود دیگر بودم که این امر در روز 8مرداد ماه انجام شد . این نکته را اشاره کنم که در این سفر هم نوردانی که بسوی قله صعود کردیم عبارت از این دوستان بودند اکبر انارکی مسوول هیات کوهنوردی سپاه ورامین که بعد از سفر آزاد کوه بعنوان مسوول عملیلت سپاه ورامین معرفی شد که من این انتصاب رو به ایشون تبریک می گم ، علی ملایری  ، محمد تاجیک باغخواص مسوول تربیت بدنی  که هنوز سفر تموم نشده می گفت کوله  پشتی رو زود بیارید تحویل بدید ، جعفر شیبانی که با اون حال مریضش خدای سنگ تموم گذاشته بود  ، جعفر الصادق عاشوری ، علی نقی شیرکوند ، مجتبی خدابخش (که اینجا جا داره تشکر ویژه هم از این دوست گرامی بکنم که که کمک من تو عکاسی بود)غلامرضا نجفی و  علی سلمانی دو تا باجناقی که خدایش با هم فامیل بودند  ،خسرو هنداوند خانی ، حجت الاسلام   حسن هندوآبادی ( که خدای بسیار تو این سفر زحمت کشیدن و هر زمانی معنویت پایین می اومد با چند تا صلوات معنویت رو بالا می برد)مرتضی سیلسپور ، سید جواد زواره ، و مصطفی حسینی که تو این سفر با وزن بالای 120 کیلو گرمی خودش تا بالای قله خودشو با 20 کیلو سیمان بالا کشید و یکی دوجا هم هوای من رو ویژه داشت که کم نیارم ) هادی آقا بابائی ( که خوب در خصوص صعودش هم نوردها بهتر می دوند!!!؟؟؟ )و دوست عزیزمون آقای محمد میرزایی که انصافا تو این جاده های پر پیچ و خم  جوری رانندگی کرد که باید در مسابقات سرعت  اتومبیل رانی جهانی  شرکت کنه و خودم که خبرنگار وعکاس روزنامه جام جم بودم و حال گزارشی از این سفر را با هم می خوانیم .

لینک منبع: http://gozare-lahzeha.blogfa.com/post-46.aspx

برای آگاهی از مزدوریهای سال گذشته این شخص این اینک ها را ببینید:

(در این بلاگ نام او را به اشتباه و یا از روی عمد (به دلیل امنیتی) محمد انارکی نوشته اند).

1.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران ورامین
در اين مراسم که روز چهارشنبه با حضور سردار فضلي فرمانده سپاه سيد الشهدا(ع) استان تهران ، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان ورامين در محل سپاه ناحيه ورامين برگزار شد از زحمات و خدمات سرهنگ پاسدار غلامعلي ابوذري تقدير به عمل آمد .
فرمانده سپاه سيد الشهدا (ع) استان تهران در اين مراسم گفت : ‌پس از برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري که با حضور حداکثري مردم برگزار شد ،‌دشمنان و مخالفان قسم خورده نظام در صدد بودند تا شيريني اين پيروزي حماسي را در کام مردم ايران تلخ نمايند .
سردار علي فضلي افزود : ‌دشمنان ايران که بارها از سوي ملت و بسيجيان سلحشور با شکست روبرو شده بودند سعي در ايجاد انقلاب مخملي و کودتاي سبز کردند که با هوشياري و درايت مقام عظماي ولايت و حضور حماسي بسيجيان هميشه در صحنه اين توطئه ها خنثي شد.
وي با اشاره به نقش بسيجيان شهرستان ورامين در مقابله با توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي حضور اين افراد را در خنثي کردن توطئه دشمنان انقلاب و کشور را بي نظير اعلام کرد .
وي افزود: بسيجيان شهرستان ورامين در جريان اغتشاشات پس از انتخابات با درايت لازم از ورود شهرستان به اغتشاشات پس از انتخابات جلوگيري کردند.
سردار فضلي تأکيد کرد : بسيجيان شهرستان همچون ديگر عرصه هاي سياسي و اجتماعي در اجراي اين وظيفه نيز به خوبي اقدام نمودند .
http://varamincity.blogfa.com/post-520.aspx

2.

همايش حماسي رهروان ولايت در شهرستان ورامين برگزار شد
ورامين – همايش حماسي رهروان ولايت به منظور تقدير از حضور فعال بسيجيان شهرستان ورامين در انتخابات و مسائل پس از انتخابات شنبه شب برگزار شد .

دراين همايش با حضور صفرعلي براتلو معاون استاندار تهران، مردم و بسيجيان ولايت مدار شهرستان ورامين، با اهداي هدايايي از بسيجيان تقدير شد.
فرمانده بسيج حوزه يک حضرت قائم در اين همايش گفت :حضور بسيجيان شهرستان ورامين در جريان انتخابات از 13 خرداد سال جاري با مأموريت بسيج در خصوص پذيرايي از زائران حضرت امام (ره) آغاز گرديد .
محمد انارکي افزود:از زمان آغاز مأمويت بسيجيان شهرستان ورامين بيش از يک هزار و 900 نفر ساعت گشت هاي اطلاعات امنيتي و بيش از 3 هزار ساعت نفر گشت هاي ايست و بازرسي در 60 ايستگاه توسط بسيجيان پايگاه هاي مختلف برگزار شد .
وي اظهار داشت: پس از 30 تيرماه و به عنوان انجام وظيفه 510 نفر از بسيجيان شهرستان ورامين جهت مقابله با اغتشاشات در تهران به اين شهر اعزام شده و 14 روز در شهر تهران انجام وظيفه نمودند .
انارکي افزود: مردم ورامين همواره ولايت مداري خود را در طول تاريخ به اثبات رسانده اند
http://varamincity.blogfa.com/post-493.aspx

—————————————————————————

دوستان لطفا” تا آنجا که امکان دارد اطلاعات کامل از مزدوران بدهید و به اسم و فامیل تنها اکتفا نکنید. اگر عکسی هم از انها دارید بسیار بهتر خواهد بود. می توانید عکس ها را در یکی از وبسایت های آپلود رایگان عکس و فایل (مثل  http://www.postimage.org/ یاhttp://www.4freeimagehost.com/) آپ کرده و لینک را به هنگام کامنت نویسی اضافه کنید.

هیچ نظری موجود نیست: