۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

حمله وحشیانه نیروهای انصار حزب الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشید

mashad-azad-uniامروز چهارشنبه در دانشگاه آزاد مشهد افراد گروه انصار و بسیج وارد دانشگاه شده و با سر دادن شعارهایی در حمایت از آیت الله خامنه ای و با در دست داشتن چاقو و قمه، دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشیدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر در پی برگزاری مراسم عزاداری سوم شهدای عاشورا توسط دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد، در حوالی ساعت 1 بعدظهر چندین اتوبوس حامل نیروهای انصار و بسیج وارد محوطه دانشگاه شده و بیش از 500 تن را پیاده کردند. این افراد مسلح به چاقو و قمه به سمت دانشجویان حمله کردند که در پی آن بیش از ۸ دانشجو به بیمارستان منتقل شدند.

بنابرگزارش ها یکی از اساتید دانشگاه آزاد مشهد نیز با ضربه چاقو نیروهای حامی ولایت مجروح شده و یکی از دانشجویان دختر نیز به دلیل ضربه چوب به شدت از ناحیه سر آسیب دیده است.

این افراد غیردانشجو بدون هیچ گونه ممانعتی و به شکلی سازماندهی شده وارد دانشگاه شده و دانشجویان را که در مقابل دانشکده معماری تجمع کرده بودند به صورت وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد امروز به مناسبت سوم شهدای روز عاشورا تجمع سکوت برگزار کرده و سرکوب مردم را محکوم کردند.

گرچه دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد برنامه گرامیداشت شهدای روز عاشورا را «تجمع سکوت» اعلام کرده بوده و هیچ گونه شعاری سرندادند اما با حمله نیروهای انصار و بسیج با چوب، قمه و اسپری فلفل مواجه شدند.

به گفته شاهدان عینی همزمان نیروی انتظامی خیابان های منتهی به دانشگاه را مسدود و با گاز اشک آور مردم و دانشجویان را پراکنده کردند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر نیروهای انصار دانشجویان را به بیرون دانشگاه منتقل کرده و نیروهای امنیتی آنان را بازداشت می کردند.

از تعداد دقیق بازداشت شده گان اطلاع در دست نیست ولی بنابر گزارش ها بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان و مردم بازداشت و به کلانتری قاسم آباد منتقل شدند.

در پی این حمله وحشیانه نیروهای انصار با چاقو و زنجیر و قمه، کلاس‌های درس این دانشگاه تعطیل شده است.

خبرنامه امیرکبیر


خبر تکمیلی از جرس:

دستکم ۱۰ دانشجو با چاقو مجروح و ۴۰ دانشجو بازداشت شدند

حمله انصار و لباس شخصی ها به دانشگاه آزاد مشهد

در حمله وحشیانه اراذل و اوباش انصار به تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد دستکم 10 دانشجو دختر و پسر به شدت مجروح و بیش از 40 دانشجو این دانشگاه بازداشت شدند. حال دو تن از دانشجویان به شدت وخیم گزارش شده است. برخی گزارش ها حاکیست این دو دانشجو که از ناحیه گردن چاقو

خورده اند، به شهادت رسیده اند.

نیروهای مهاجم حامی دولت کودتا 8 دختر و چندین دانشجو پسر را با چاقو زدند.

گزارش های موثق دریافتی از دانشگاه آزاد مشهد حاکیست در پی تجمع بیش از 2000 تن از دانشجویان این دانشگاه ساعت 11 چهارشنبه نهم دی ماه برای یادبود شهدای عاشورا ، نیروهای انصار که از حمایت نیروهای یگان ویژه ، لباس شخصی و حراست دانشگاه برخوردار بودند با باتوم ، قمه ، چاقو و

زنجیر به صحن دانشگاه وارد شده و به دانشجویان حمله کرده و دهها دانشجو را مضروب کردند .

این گزارش حاکیست دانشجویان زخمی در حالی که در خون می غلتیدند با ماشین های دولتی به خارج از دانشگاه منتقل شده اند و از وضعیت این دانشجویان هیچ اطلاعی در دست نیست. یکی از کارکنان دانشگاه نیز در این حمله چاقو خورد.

نیروهای مهاجم حامی کودتا تمامی شیشه های دانشکده های فنی و معماری را شکستند. پس از این حمله، دانشگاه تعطیل و توسط نیروهای امنیتی و یگان ویژه اشغال شد.

از عصر امروز نیز ماموران امنیتی جهت بازداشت فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد به منازل آنها مراجعه کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: