۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

اطلاعاتی تازه در رابطه با جانباختگان میدان ولیعصر تهران


اطلاعاتی تازه در رابطه با جانباختگان میدان ولیعصر تهران
شناسایی یک از جانباختگان میدان ولی عصر و واکنش مسئولین در رابطه با تصادف عمدی ماموران نیروی انتظامی

خبرگزاری هرانا - حقوق شهروندان، اندیشه و بیان: یک وب سایت نزدیک به اصلاح طلبان ( آینده نیوز) در خبری اعلام داشت امیــر ارشــد تاجمیــر، فرزند شهین مهین فر گوینده و مجری پیش كسوت رادیو و تلویزیون، یكی از كشته شدگان عاشورای تهران بوده كه در اثر هجوم خودرو در میدان ولیعصر تهران مورد اصابت قرار گرفت.

هنوز معلوم نیست كه وی در دم جان سپرده و یا پس از انتقال به بیمارستان. پیكر او تا این لحظه تحویل خانواده‌اش داده نشده. امیر ارشد تاجمیر ۲۵ ساله و یكی از دو پسر خانم شهین مهین فر بوده است.

سردار رادان که براي ارائه گزارشي پيرامون وقايع روز عاشورا و نيز حوادث بعد از آن در مجلس حضور يافته بود.
آخرين آمار كشته‌شدگان حوادث عاشورا همان طور كه در اطلاعيه نيروي انتظامي آمد 7 نفر اعلام کرد.

سردار رادان در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه شايع شده يكي از خودروهاي نيروي انتظامي موجب زير گرفتن دو نفر شده است آيا اين موضوع را تاييد مي‌كنيد يا خير اظهار داشت: من در مصاحبه‌ام نيز اعلام كردم كه دو نفر در سانحه تصادفي فوت شدند كه ماشين و مالك آن شناسايي شده‌اند و در صدد شناسايي راننده آن هستيم و اين خودروي متعلق به نيروي انتظامي نبوده بلكه شخصي بوده است.

سردار احمدی مقدم نیز در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر وجود فيلم مبني بر زير گرفتن مردم توسط ماشين پليس گفت: نبايد حرف بي‌ربط زده شود. بايد تصاوير و مدارك خود را ارائه كنيد. اين گونه نيست كه سؤالي دروغ بپرسيم و سوء استفاده كنيم.سردار احمدي مقدم تاكيد كرد: هيچ تصويري در خصوص زير گرفتن مردم توسط خودروي پليس وجود ندارد.

لازم به ذکر است مجموعه فعالان حقوق بشر طی خبری در روز حادثه پرده از این جنایت هولناک برداشته است در همین رابطه لازم می دانیم تا فیلم مسندی که اخیرا از سوی معترضین در وب سایت یوتوب منتشر شده است را در اینجا قرار دهیم.



















منبع خبر : خبرگزاری هرانا

Balatarin بالاترین Donbaleh دنباله

هیچ نظری موجود نیست: