۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

استقبال گرم فتوشاپ کاران کیهان

استقبال گرم فتوشاپ کاران کیهان از رییس دولت کودتا در تبریز و مقایسه همان عکس از همان زاویه در خبرگزاری مهر!

کیهان شریعتمداری، این بنگاه خبر پراکنی ورشکسته کودتا گران و بیت عنکبوتی خامنه ای، در شماره روز ۳۰ آبان خود و تحت عنوان خبر ویژه می نویسد:

دوبيني عنكبوتي ها، اين بار در تبريز (خبر ويژه)
رسانه هاي زنجيره اي وابسته به شبكه عنكبوت در اقدامي هماهنگ كوشيدند استقبال گسترده مردم از رئيس جمهور و كابينه را كمرنگ جلوه دهند. رسانه هايي نظير صداي آمريكا، جرس، موج سبز، روزنت، نوروز و ده ها شبكه از اين دست در خبري واحد و هماهنگ مدعي شدند استقبال از رئيس جمهور گسترده نبوده است. برخي از اين شبكه ها با وقاحت تمام و با توهين به شعور مخاطبان خود، تصويري از استاديوم تختي تبريز را ساعاتي پيش از آمدن مردم و رئيس جمهور در داخل تحليل تحميلي خود گذاشتند كه در آن عكس بيش از 50-60 نفر ديده نمي شود.
گفتني است با وجود بارندگي و سرماي شديد هوا در تبريز، خيابان هاي مشرف به استاديوم تختي و داخل مملو از جمعيت استقبال كننده بود.نكته جالب درباره رسانه هاي عنكبوتي - كه ان شاءالله صرفاً به دوبيني و نارسايي ديد آنها برمي گردد- اين است كه اين طيف هرگاه مي خواهند از اغتشاشگران ورشكسته نام ببرند تعداد آنها را به هزار ضرب مي كنند و مثلاً تجمع چند ده نفره را چند هزار نفر ذكر مي كنند و متقابلاً هر جا مي خواهند از حضور ملت انقلابي نامي به ميان آورند، تقسيم به هزار بلكه ده هزار مي كنند!

هیچ نظری موجود نیست: