۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۹, پنجشنبه

شناسايي شد :عليرضا جاويد مزدوري با 33 سال سن و يكي از ثروتمندترين مديران شهرداري

شناسايي شد :عليرضا جاويد مزدوري با 33 سال سن و يكي از ثروتمندترين مديران شهرداري

همه مزدوران ايران 



می خواهم یکی از مزدوران رژیم و عناصر اطلاعاتی رو به شما معرفی کنم که نامش کم و بیش شبیه نام همین مزدور است
علیرضا جاوید، متولد 1358 در شهرستان اراک. در سالهای نوجوانی عضو فعال پایگاه مقاومت بسیج باقرالعلوم در اراک بود.
در دوران دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت از نزدیکان محمود احمدی نژاد بود و عضو فعال بسیج (سوله بسیج علم و صنعت که از خشن ترین گروههای بسیج در دانشگاههای تهران در آن سالها بود) که در پرونده سازی و اخراج و تعلیق دانشجوهای بسیاری نقش اساسی بازی می کرد. بر هم زدن تجمعات و ضرب و شتم دانشجویان و خبرچینی از اساتید از دیگر فعالیتهای او بوده است.
با شهردار شدن احمدی نژاد او با 25 سال سن در ابتدا به عنوان قائم مقام شهرداری منطقه نارمک، و سپس شهردار منطقه هفده تهران انتخاب شد که کم سن و سال ترین شهردار تاریخ تهران بود با 26 سال سن!!!تا پاداش تمام آدم فروشی هایی که کرده بود را از دست شخص محمود احمدی نژاد دریافت کند. در انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا جاوید مسوول اصلی ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در استان مرکزی بود و با هماهنگی های اطلاعاتی با سپاه استان و نمایندگان شورای نگهبان، مدیریت مهندسی انتخابات در استان مرکزی را در دست داشت. او پس از انتخابات ارتقا درجه یافت و شهردار منطقه چهار شد و تعداد زیادی از دوستان بسیجی سابق را نیز در شهرداری تهران مشغول به کار کرد (مثل احسان شریفی، که از فعالین بسیار خشن بسیج دانشگاه علم و صنعت بود که بعدها پست بالایی را در منطقه تجاری کیش به عنوان پاداش آدم فروشی ها و ضرب و شتمهایش به او دادند).
علیرضا جاوید هم اکنون با سی سال سن،یکی از ثروتمند ترین مدیران شهرداری است (به لحاظ تعداد زمین و آپارتمانی که در این چند سال به طرق مختلف به چنگ آورده است)و هم اکنون شهردار منطقه “یک” تهران است که در وبسایت شهرداری “منطقه یک” می توانید با چهره او بیشتر آشنا شوید. حضور فعال او در سرکوبهای دو سال گذشته از طریق منابع گوناگون در میان کارمندان شهرداری تهران تایید شده است و بزودی عکسهای مختلفی از او منتشر خواهد شد تا بسیجی ها بدانند که هرگز ملت ایران خیانتها و جنایتهای آنان را فراموش نخواهد کرد.
ولی ایندو را نباید با هم اشتباه ک
رد:

هیچ نظری موجود نیست: