۱۳۹۲ مهر ۱۶, سه‌شنبه

جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح

جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح 

“محمد العریفی”‌ یکی از مدافعان سرسخت “فتوای جهاد نکاح” بود و همچنین با صدور فتوایی از زنان عراقی خواست تا برای “جهاد نکاح” از عراق به سوریه سفر کنند.

به گزارش نکته نیوز، “محمد العریفی” چهره سرشناس وهابیت در عربستان سعودی است.
 
1gfy6g21ymiyyzs63wf جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
4e2aognz8oosik21g جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
او طی چند ماه اخیر با فتواهای متعدد خود درباره “جهاد” در سوریه، علاوه بر جنجال آفرینی، موجب مورد تمسخر قرار گرفتن خود شده است.
وی در حالی فتواهای “جهاد” در سوریه را صادر می کند که خودش برای گذراندن تعطیلات تابستانی به لندن سفر کرده است.
“ضاحی خلفان” فرمانده پلیس دبی که میانه خوبی با اسلامگرایان و به ویژه اخوان المسلمین ندارد، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشت: بنده حاضرم یک هواپیمای اختصاصی برای شیخ “محمد العریفی”‌ به لندن ارسال کنم تا او را برای “جهاد” در سوریه،‌ به این کشور منتقل کند.

 
954535 704 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
314722 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
گفتنی است،‌ “محمد العریفی”‌ یکی از مدافعان سرسخت “فتوای جهاد نکاح” بود و همچنین با صدور فتوایی از زنان عراقی خواست تا برای “جهاد نکاح” از عراق به سوریه سفر کنند.
 
در واکنش به این فتوای وی، کاربران عرب زبان به ویژه عراقی با انتشار مطالبی در سایت های اجتماعی، از “العریفی”‌ خواستند تا اگر راست می گوید،‌ “فتوای جهاد نکاح” برای زنان عربستانی را صادر کند.

 
50302 937 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
جهاد نکاه در واقع برای ارضای غرایز جنسی تروریستها ایجاد شده است و از زنان مسلمان اهل سنت خواسته شده است تا خود را برای لذت های جنسی در اختیار تروریستها و نیروهای نظامی مخالف دولت بشار اسد قرار دهند
 
بدون شک در پی شکست های  فراوان مخالفین دولت سوریه و با آگاهی از خوی شهوتران این اعراب مخالف این فتوای مضحک و شرم آور صادر شده است
 
 
13920325160829765 PhotoL جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس 92572661517673694342 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
گفتنی است «ناوی پیلای» هماهنگ کننده کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد با اشاره به اجبار دختران سوری در مناطق تحت اشغال عناصر مسلح به ازدواج با این عناصر و تحمیل آن در قالب سلفیت وهابی با عنوان “جهاد نکاح” نسبت به شیوع این پدیده هشدار داد.
این مقام رسمی سازمان ملل، نخستین بار بار با اعتراف به استفاده جنسی و تجاوز و خشونت علیه دختران سوری از سوی عناصر مسلح نسبت به شیوع این پدیده خطرناک و وحشتناک هشدار داد.

islam1551 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس.

اظهارات پیلای نخستین اذعان رسمی سازمان ملل متحد نسبت به بروز این پدیده کثیف در میان عناصر مسلح ضد سوری است و نشان می‌دهد این افراد در عناوین مختلف با گرفتن فتوا از شیوخ سلفی و وهابی خود اقدام به تجاوز به عنف به دختران سوری کرده و آبروی آنها را می‌ریزند.
 

مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این دختر ۲۰ ساله تونسی با معرفی خود با نام “عایشه” در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: زنی ۳۸ ساله با گشت زنی در دانشگاه های تونس، دانشجویان دختر را برای اعزام به سوریه ترغیب می کرد.
 
وی افزود: این زن موفق شد چند دختر را فریب دهد که یکی از آنها تقریبا ۱۰ سال داشت.
عایشه خاطرنشان کرد که طی دوره آموزش اجازه نداشت هیچ مطلبی را غیر از آنچه که به او می دادند بخواند.
وی تأکید کرد: آن زن تلاش می کرد دانشجویان را قانع کند که تحصیل را کنار بگذارند و “برای برافراشتن پرچم اسلام در سوریه شهید شوند” چرا که این امر بهتر از زندگی فعلی است.
 
 
alalam 635053778831952736 25f 4x3 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
عایشه اظهار داشت که اطلاع دارد حداقل دو دختر برای پیوستن به گروه های مسلح به سوریه اعزام شده اند.
وی افزود، آن زن یکی از دختران را مأمور کرده بود تا او را برای “ازدواج” با یکی از عناصر مسلح در سوریه قانع کند.
 
عایشه خاطرنشان کرد، پوشیدن نقاب و جمع کردن وسایل سفر موجب شد که پدرش از نیت او برای سفر آگاه شود؛ پس از آن مادرش با جمع کردن افراد فامیل همه تلاش خود را به کار برد تا به او بفهماند که اسلام دین بخشش و محبت است.
 
عایشه گفت که در ابتدا خیال می کرد او و دخترانی که تعدادشان به ۱۳ تن رسیده بود به بهشت خواهند رفت؛ ولی بعدا با کمک خانواده اش متوجه شد که فریب خورده است.
 
روزنامه “الحیات” چاپ لندن در مارس گذشته در گزارشی تأکید کرد که صدور فتوایی تحت عنوان “جهاد نکاح” در تونس، جنجالی را در این کشور به راه انداخته است.
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: